Ot Keyfi Bok Keyfi O Candır Bu Candır


4,5 saat çekmece temizledikten sonra bir Türk kadını kendini ödüllendirir arkadaş! Pucca'nın ''Tel tokalar ve cımbızlar doğada kendiliğinden yok oluyor'' söyleminde kendimi bulurdum hep. Meğer bunlar hep seks, pardon bunlar hep dağınıklıkmış. İdeal bir gelin adayı gibi görünsem de temizlik anlayışım -ne yazık ki- yerleri süpürüp, ortalıkta gördüğüm ıvır zıvırımı en yakın çekmeceye saklamak. 

Bugün okuldaki hatunlardan biri, pasaklı kadınları kınayan uzunca bir konuşma yaptı. Fena halde üstüme alındım. Eve geldim, çantayı atıp, telefonu, tableti şarja takıp, kıyafetlerimi bile değiştirmeden (Pasaklılıktan kurtulmaya çalışıyorum güya) makyaj masamın çekmecelerine daldım. Ama yok böyle bir dalış. Nasıl bir dalışsa bu, okyanusun dibinden koca bir BİM poşeti dolusu çöp çıkardım. Doğada yok olduğunu sandığım 8 cımbız ile 8568465893 tel tokayı buldum. Boş vakitlerimde bir elinde cımbız bir elinde ayna keyfi yapıyorum. Makyaj masası bittti, komodinler, komodinler bitti, giyinme odasına geçtim. Sosyetikliğimden aldığım çekmeceli ütü masamın çekmecelerinde kullanılmış kulak çöpü bile buldum. Bu nasıl bir sosyetiklik, varın siz hesap edin. Ama sosyetenin pisi de pis oluyormuş haa. Oradan koridora geçtim. Eve girip çıkarken elimde ne varsa attığım gariban ayakkabılığımın çekmecesine el attım. Kebapçıların kolonyalı mendilleri, faturalar, kaybettiğimi sandığım rujum, en gerektiği zamanlarda asla ortalıkta olmayan usb belleklerim... Hızımı alamadım, 865463 çantamın içini boşalttım. Çantalardan çıkan bozuk paraları bir araya getirip, bu kapitalist düzenin bir parçası olmaktan vazgeçip Honolulu'ya yerleşmeye karar verdim. Kapanışı, beni en çok yoran salonla yaptım. İki kitaplığın çekmeceleri bilumum kağıt kürek doluydu. Ki en gıcık kaptığım temizlik, kağıt temizliğidir.

12'den beri bir şey yememiştim. Az önce işimi bitirdim ve zengin soframa oturdum. Geç oldu ama süper oldu. Yoğurdu ben yaptım. Tadı o yüzden çok güzeldi. Sarmayı da bir öğrencimin annesi getirdi. Hatay'lılar ve yemekleri harika. Sarmanın içindekileri anlatırken tarçın, karanfil falan duydum. 

Yorgunken yemek yemenin ve uyumanın tadı malzemeden çalınmamış bir waffleda bile yok. Nefisssss... 

Yorumlar

  1. Bak hele hiç de pis görünmüyordun ama hakikaten demek ki sosyetenin de pisi de tam pis oluyormuş o kıllicik çekmecelerden bir Bim poşeti çöp çıkması manidar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cjfdsgfhjhdhfjvbfdhvbd Ama kullandığın tabak çanaklar temizdi bak valla, onları her 4 yemekten sonra yıkıyorum.

      Sil
    2. Hiç öyle düşünmediydim yahu :D Tertemiz evin var sadece istifçilik etmişsin azıcık :)

      Sil
  2. dağınıklık dolabımdaysa eğer bırak pasaklı desinler düzenleyince hiç bir şeyimi bulamıyorum ben ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınıklığa fena alışmıştım demek ki :D

      Sil
  3. birden beni anlatıyorsunuz sandım:))) hergün evi silip süpürüp çamaşır suyu yaparım ama çekmece çanta ,dolap rezil hele gardrop hallaç pamuğu arada topluyorum bir süre idare ediyor:) pasaklılık güzeldir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapalım, yıl ki elimizin altında bir Katya. Anadan kalma istifçilik huyumuz da var, bir tün lazım olurculuğumuz da var.

      Sil
  4. Pasaklılıkta benimle kimse yarışamaz bence :) ama o pasaklılarla ilgili konuşan kişiyle tanışıp onu kendime benzetmek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf aramızda onun evde hizmetçisi var, ona konuşmak kolay

      Sil
  5. O değil de Pucca da evlendi ya la

    Neyse spamladim resmen yorumlarla ama özlemişim dedim ya ❤️ dram dolu bir yılın ardından ben de yazarım belki iki satır bloga. Haaa laptop bozuktu ama... Bin kunduz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk yapmak için evlendi o. Seneye boşanır. Kıskançlıklarıyla adamı hastanelik ettikten sonra..

      Geyik boynuzları aşkına! Hayırdır inşallah? Ne dramı?

      Sil
  6. Berbat bir hamilelik ardından yenidoğan bakımı derken hayattan soğuduydum. Bir iki aydır çocuk toparladı uyku vs de insani bi yaşantıya kavuştuk. Okula başlamak da iyi gelecektir diye umuyorum. Yazmıştım ya psikiyatriste gittim işte bunlar hep lohusalık depresyonuymuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Şafak, Siyah Süt'ü okuduğum geldi aklıma.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı