Allah başka dert vermesin

Sinema odamda değişiklik yapmak istiyorum. Değişiklikler parayla yapılıyor. Maaşlı çalışan, zengine göre fakir, fakire göre zengin ben ise arkadaşlarımın yüksek limitli kredi kartlarına ve tanıdık mobilyacıların senet sepet usulü taksit yapmalarına güveniyorum. Ayda 200 lira mı? Aaaa çok ucuz! Bir sene de koltuk için çalışırım canım, ne olacak? Hem benimki çalışmak da sayılmaz. Öğretmenlik bir yaşam biçimi benim için. Hem koltuğumu her gördüğümde daha çok çalışasım gelir. Ne yapayım, ihtiyacım var, almayayım mı? Neyin ihtiyaç, neyin lüks olduğunu belirleme şeklim de zamanla değişiyor tabi. Ne olursa olsun, o koltuğu almalıyım. Ama hangisini? 




Residence hayranları sinema odamdaki antika koltuğu bilirler. Bence çok güzel. Ama 45 kilo halimle ben bile oturunca içine çöküyor. O kadar ki eski. Oturum ölçüsü çok dar. Bacaklarımı da uzatabileceğim, yani ayağımı yerden kesecek bir mesafede olmalı sinema koltuğum. Puf almıştım. Kullanıyorum da, ama kesmiyor beni. Yatılı misafirim çok olur. Arkadaşları pek sallamıyorum. Buldukları yere yatıyorlar da, Annem babam geldiğinde, yatak odamı onlara vermek zorunda kalmam beni deli ediyor. Salondaki kanepem açılıyor ama ancak bir kişi yatabiliyor. Sinema odama öyle bir koltuk istiyorum ki, film izlerken hayvan gibi yediğim karpuzlar, cipsler, kabak çekirdekleri üzerine döküldüğünde kolayca sileyim. Teyzeler gibi örtü örtmeyeyim. Yatağa dönüşsün, ama çift kişilik. Öyle rahat olsun ki, annemle babamı oraya yatırdığımda neden kendi yatağımı vermedim ki diye pişman olmayayım. Sinema odasında kullanacağım için şıklıktan taviz verebilirim. Ama rahatlıktan hayır. Bütün bunları istiyorum ama sinema odam göt kadar. Göt kadar dediysem Kim Kardashian'ınki gelmesin aklınıza, daha ziyade Paris Hilton. 

Bir de projektörüm çok ses çıkarıyor. Kafa dağıtmak için mi film izliyorum kafa beyin dağıtmak için mi anlayamıyorum. O yüzden Vestel'in pembe bir televizyonu var, belki onu alırım. Tabi ki o zevzek TV yayınlarını izlemek için değil, internete girmek için. Monitör olarak kullanılabiliyordur umarım. 


Yorumlar

  1. Televizyona bayıldım. Bu renk görmemiştim. Çok tatlı. Koltuklar da füme olan pek şık. Merakla bekliyorum sonucu:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güldüm gece gece :) Ben de fümeyi beğendim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, görünen o ki ikisini de alamayacağım. Açık taksit usulü çalışan mahalle mobilyacılarından bir tane alacağım.

      Sil
  3. Alemsin yaa :))) (Artık oldukça sesli takipçin ;) Sevgilerimle... )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesli takip edeceksen daha çok yazarım. Ama evliysen soktuğum laflara bozulmayacaksın artık ;)

      Sil
  4. Tesadüf eseri keşfettim blogunuzu. Sakın yazmaktan vazgeçmeyin, okurken yüzümden tebessüm eksik olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Surat ekşiten değil de tebessüm ettiren olabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında