Charles Bukowski

"ve benim durumum doğduğum günkü kadar kötü ve 

hüzünlüydü. tek fark, istediğim sıklıkta olmasa bile arada 

sırada içki içebilmekti. insanın kendini sonsuza dek 

sersem ve yararsız hissetmesini engelleyen tek şeydi içki. 

onun dışındaki her şey insanı sürekli gagalayıp deliyordu. 

ve hiçbir şey ilginç değildi. insanlar kısıtlayıcı ve 

tedbirliydiler, aynıydı hepsi. ve bu götlerle ömrümün 

sonuna dek yaşamak zorundaydım. tanrım, hepsinin kıç 

delikleri, seks organları, ağızları ve koltuk altları vardı. 

sıçıyor ve konuşuyorlardı ve at boku kadar can 

sıkıcıydılar. 

kızlar uzaktan iyi görünüyor, güneş elbiselerinde ve 

saçlarında parlıyordu. ama yakınlaşıp ağızlarından akan 

beyinlerini dinleyince silahlanıp yeraltına gizlenmek 

istiyordum. mutlu olmayı asla beceremeyecek, asla 

evlenemeyecek, çocuk sahibi olamayacaktım."



Yorumlar

  1. yeraltına sığınma fikri hakikaten çok cazip geliyor
    cahilliğime ver, bu bir kitaptan kesit mi? öyleyle adını söyleyebilir misin.. (üstteki yorumda belirtilmiş, hı hı o sanırım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah. O benim cehaletim. Ekşisözlük'ten alıntıladım. Ama Yamukprenses ne diyorsa odur.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında