Facebook'ta sevgi açlığı

Hastanede yer bildirenlerin o pırıl pırıl kafasından istiyorum. Ne içiyorlarsa aynısından istiyorum. O sevgi açlığı, o ilgi açlığı, o beni önemseyin yakarışları.. Ulan bir tane bile mi arkadaşınız yok? Ulan hastanede yer bildirenlerin hepsi de evli oysa. Ama kocişiniz sizin hayat arkadaşınız değil mi? O size hasta olduğunuzda şefkat göstermiyor mu? ''Kayınvalidemin ameliyatı var canım. Kadın hastalığı. Onun için geldik. Herkese çok teşekkür ediyorum'' Vay kayınvaliden evine yerleşe! 

Ha bir de, ''Doğumgünümü kutlayan herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. İyi ki sizleri tanımışım. Kusura bakmayın, mesajlara tek tek dönmeye fırsatım olmadı. Sizi seviyorum.''  var.

:D

Kolunda serum @Bilmem ne Özel Hastanesi, hasta hissediyor

Yorumlar

  1. Ne feysbuk ne tuittır ne de başka bi hesap sahibiyim. Sadece bi whatsapp im var ohh kafam rahat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter bende de yok da Facebook kullanmamanı takdir ediyorum. Vallahi helal olsun. Ben Facebook'ta güzel fotoğraflar çekip, arkadaşlarıma hava atmazsam ölürüm

      Sil
    2. Ayıptır söylemesi feysbuku Türkiye'de çok bilinmedigi zamanlarda kullanıyordum ben. Dili ingilizceydi sadece ve gerçekten amaca hizmet ediyordu. Yani bi düşününce 2005'te falan hesap acmistim. 3-4 yıl sonra da kapattım. Son birkaç yıldır da arkadaşlar baskı yapıyor fakat I-ih hiç düşünmüyorum.

      Sil
  2. Ben de ani bir kararla Ramazan-ı Şerif'in başında feysbukumu kapattım. Hala da açmadım, uzun bir süre de açmaya niyetim yok, böyle çok rahatım...

    YanıtlaSil
  3. İg çok güzel gelsene 😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllı telefon kullanmıyorum cicişkolom. Ben teyzeleriniz ve amcalarınız gibi hala Facebook

      Sil
  4. İg çok güzel gelsene 😎

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı