Ferdi Tayfur- Coşkun Sabah

Bu gece kendimi 'arabesk'e 'arabeks' diyecek kadar arabesk hissediyorum. Hatta ''buhranlardayım'' demek yerine ''Burhanlardayım'' deyip, Burhan Altıntop'a gidip, Çiko'yla dertleşmek istiyorum. 


Yıllar yılı gizliyorum 
Hep içimde saklıyorum 
Kimselere diyemiyorum 

Gizlediğim aşkımsın sen 
Sakladığım sevdamsın sen 
Gönlümdeki büyük sırsın sen 

Haberin var mı? 
Seni çok sevdiğimden 

Haberin var mı? 
Yüreğimin sesinden 

Bir dua gibi 
Bir dilek gibi 
Gizliyorum senin sevgini 

Aaaahhhh... 
Yaşadığım hayalleri 
Gündüzleri geceleri 
Kimse vereyim bu sevgimi? 

Diyemiyorum.. Diyemiyorum.. 
Kimselere diyemiyorum... 
Diyemiyorum.. Diyemiyorum.. 
Hep içimde gizliyorum 


-----------

Sevgilim sevgilim


Bak yine şafak söküyor


Sevgilim sevgilim


Bak yine sabah oluyor


Şimdi sen kim bilir ne duygulardasın


Belki de en tatlı uykulardasın


Sen rüyalar aleminde


Yeni aşklar hevesinde


Bense yine uykusuzum


Bir sabahçı kahvesinde


Sevgilim sevgilim


İnan ki çok özledim seni


Sevgilim sevgilim


İnan ki çok özledim seni


Dışarıda hafiften yağmurun sesi


Gözümde aşkımın hasret nöbeti

Yorumlar

  1. Birkaç gündür çevirip çevirip Hatıram Olsun'u dinliyorum ben de... Öyle sanıyorum havalardan değil mi? :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı