gıybETME

Kadir gecesinde; insanlık için küçük, kendim için büyük bir karar verdim ve GIYBETi, ya da daha kibar söylenişiyle dedikoduyu terk ettim. Onsuz ben nefes alamam dediğim ojeyi de daha sık abdest alabilmek için, oje çekmecemin taşmak üzere olduğu bir anda hoop diye terk etmiştim. Terk edilme korkusuyla, erkekleri de ummadıkları anlarda terk ettim hep. Eminim sigara kullanıyor olsam, yeni aldığım paketin ilk dalı ağzımdayken bırakmaya karar verir ve paketi olduğu gibi çöpe atardım. Gıybet de, kendisiyle en haşır neşir olduğum döneminde kendisini bırakacağımı ummazdı elbet. Bayılırım hazırlıksız terk etmelere. İlişkilerde bütün numaram Natalie Portman tipi romantik komedi filmlerindeki her an ne yapacağı kestirilemeyen kadın olmak hatta. 

Yakın arkadaşlarıma mesaj yollayıp, kararımı bildirdim. Yanımda gıybet edilmesine de izin vermeyeceğim. Ben yapacak olursam da ikaz edileceğim. 

Ben karar verdim mi uygularım da bir tek endişem var. Ya benim bütün olayım gıybetse? Ya gıybet olmaksızın arkadaşlarım tarafından çok sıkıcı bulunursam? Başka bir muhabbet konusu bilmiyorsam..? İşte bu İvana Sert olur. Ama karar verdim artık. Dönüş yok. 

Yorumlar

  1. gıybet bir söz sanatıdır, hafife alma (:

    YanıtlaSil
  2. Bir şekilde hayatımıza giriyor bu gıybettin :) Keşke hiç olmasaaa

    YanıtlaSil
  3. Destekleyenlere teşekkürler. Köstekleyenlere teessüfler

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir karar, Rabbim istikrar nasip etsin canım...

    YanıtlaSil
  5. Çok yerinde bir karar, çokta güzel bir gecede alınmış, bu gecenin hürmetine rabbim daim etsin inşaallah... :) Sessiz takipçin... Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Bak utandım şimdi, sana yazarken nasıl dikkat ediyorum aslında, dönüp bir kez daha kontrol ediyorum, demek ki daha dikkatli olunacak Türkçe güzel kullanılacak... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne kadar naziksin öyle. Hiç alınganlık etmiyorsun. :)

      Sil
    2. Yok canım alınganlık edecek ne var, yanlışımı görmüşsün düzelt ki daha dikkatli olayım... :)
      Bu arada geçen gün "evliysen alınganlık etme" gibi bir cümle kurmuştun, evet evliyim 20 yıl oldu evleneli, senin yazdıklarına alınacak zamanı geçtim ben tebessümle okuyorum sadece... Hayırlı bayramlar... Sevgilerimle...

      Sil
    3. :) Sana da hayırlı bayramlar

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı