İki cümle arasındaki tek farkı bulun

                                   Zengin ama tipsiz.

                                   Tipsiz ama zengin. 

Genelde 1. cümleyi arkadaşlarım kurar. 2. cümleyi ben. O kadar çok seviyorum işte parayı. Zengin ve tipli adamlar da var elbet. Ama onları benden daha zeki olanlar çoktan kapattı. Kapıyı açıp kaçamasın diye de ardarda bebeler yapıldı. Çocuklarının doğumgünü pastasını üflüyorlar kapılan adamlar. Salak salak fotoğraflarda etiketleniyorlar. O yüzden tabi ki de tipsiz ama zenginle yetinmeyi biliyorum. 

Yorumlar

  1. Tipsiz ve zengin bir enişte istiyorum o zaman senden! :D

    YanıtlaSil
  2. tipli ve zengin biri sana sirilsiklam asik olur insallah :D

    YanıtlaSil
  3. Hem tipsiz hem de zengin olmayan birine aşık olma ha :)) combo olur bak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm