MİM - Hakkımda bilmek için yanıp tutuştuğunuz 11 şey

Dünyadaki son kankam Dilekçe, sabah akşam yazışmamızla yetinmeyip, beni mimlemiş. Buradan kendisine erkeklerle kanka olmaması konusunda bir uyarıda bulunayım. Erkeklerle kanka olma Dilek.

1- Elinde sihirli değnek olsa neleri değiştirmek isterdin?

Hiç bir şeyi değiştirmezdim. Adana'mda göl kenarına bir ev yapardım kendime. Değneği bir kere değdirince, yemyeşil bir bahçe olurdu. Bir daha değdirirdim, evimden göle uzanan bir tahta iskele, kıyıda da bir sandalım olurdu. Bir daha değdirirdim, amerikan filmlerinde evlerin girişindeki ahşap verandadan yapardım. Bir daha değdirdiğimde bahçede rengarenk fenerlerin altında bir masa, çevresinde de kankalarım olurdu. Deli gibi kahkaha atıyor olurduk. 

2- Mesleğini değiştirmek isteseydin hangi meslek dalını seçerdin veya ne olmak isterdin?

Öğretmen olmak için yaratılmışım. Değiştirmezdim. 

3- Bir gün boyunca aç kaldın. İlk ne yemek isterdin?

Herhangi bir sulu yemek, pilav cacık üçlüsü

4- Bir dalga olsaydın nereye vururdun?

İnsanların denize çöp atmadığı herhangi bir yere...

5- Issız adaya düşsen yanına alacağın 3 kişi?

Bana yiyecek bulması için Nasuh Mahruki.

Beni güldürmesi için canım akrabam Kara Şimşek
Gece beni omzuna yatırıp yabani hayvanlardan koruması için Sarp Levendoğlu. (Karısı Birce Akalay adaya varamadı tatlım. Boğuldu, yazık.)

6- En çok görmek istediğin şehir ya da ülke?

Yok öyle bir yer. Ama illa bir yer göreceksem, bizim kültürümüze taban tabana zıt ve teknolojinin uğramadığı bir yer, ilginç olurdu.

7- Asla giymem dediğin renk hangisi?

Asla yok da başıma bir şey gelmeyecekse giymeyi tercih etmediğim renk, SİYAH.

8- Bayramda ne yapacaksın?

Bayram değil seyran değil. Bu mim eskimiş. Her bayram ne yapıyorsam onu: Annemle babamın elini öpüp, evime döneceğim.

9- Ölmeden önce yapılacaklar listene eklediğin 3 şey?

5 vakit namaza başlamak 

Dedikodusunu yapa yapa gömdüğüm herkesle helalleşmek.

Kendime ait bir toprak üzerinde kendime ait, kendi çizdiğim, inşasına yardım ettiğim bir ev

10- Bir uçurum kenarındasın. Tam atlayacaksın. aklına bir şey geldi. O nedir?

Kızım salak mısın? Dön geri, mal!

11- Yerde 50 tl bulsan ne yaparsın?

Çok olsa polise götürürdüm de 50 lira için ne uğraşacağım. Gider bir çocuğa hediye alır veririm.





Yorumlar

  1. Engin Altan çok bozulmuş ada kadrosuna alınmadığı için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarp daha geniş omuzlu :D Adada önceliklerimiz değişiyor

      Sil
  2. Sarp da iyi seçim ama son günlerde Can Yaman adında bi tipe takıldım. Allah sahibine bağışlasin kardeşim yasindadir zaten sanırım:) ben Jamaika' yı görmeyi çok istiyorum. Bob Marley, reggie yapıp gelmek vs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Yaman'ı araştırdım. Yaman adammış. Arkadaşlarının gazıyla avukatlığı bırakıp, yakışıklı olduğu için oyuncu olmaya karar vermiş.

      Sil
  3. Bu mimler de olmasa seni daha iyi nasıl tanırız bilemedim :)) Şaka bir yana, keyifle okudum cevaplarını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin beni tanımak için ölüp, bittiğini biliyordum. :D

      Sil
  4. Ben de seni yeni bir mime daha bulaştırdim. Hadiii:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)