Potpori

Bir kaç kez üst üste sesi açıp eşlik ediyorum,

       Selam sana kara sevda 
       Yıllar sonra ne haber 
       Uzun zaman görüşmedik 
       Merhaba yeniden 

Niran Ünsal'ın haydi eller havaya dese bile ağlatası bir ses 
tonu var. Ama canım ağlamak istemiyor. Bu tutmadı galiba
deyip değiştiriyorum. Şansımı biraz  daha zorluyorum. Sonra kendimi evli bir adamın, yıllarca karısını boşayıp 
kendisini alacağı vaadiyle beklettiği çaresiz kenar mahalle kızı gibi hissetmeliyim diyorum. Belki o zaman ağlamam gelir. Derken Yalan Dünya'daki Tülay geliyor aklıma. Ve Tülay rolünde İrem Sak söylüyor:

   Bir zamanlar benim sevgilimdin
   Yanımdayken bile hasretimdin
   Şimdi başka bir aşk buldun 
   Mutluluk senin olsun


Sonra Tülay yetmez, bir doz da Açılay almalıyım bence. 
Rakı içiyormuş gibi yapıp, kola içerim hem. Etkisini daha 
iyi gösterir şarkı. 


   Bekleyeceğim... bekleyeceğim... 
   Geri dönmese bile 
   Alıştım kaderin zulmüne artık 
   Bana gülmese bile 

Sanırım Açılay'dan hoşlanıyorum. Çünkü sırada Kurtuluş Son Durak'ta söylediği ve içimi paramparça eden şarkıyı söylüyor. 

   Ne zaman bırakıp geleceksin karını
   İstiyorum olmak ben de evimin hanımı

Derken arkadaşımdan mesaj geliyor. ''Sevil'e baksana yaa Facebook'ta. Her hafta göz rengi değişiyor. Iyykkk. Çok sahte. ''

''Gıybeti bıraktım ben!! Üstüme gelmeyin. Bana ne milletin 
lens koleksiyonundan. Hem ben ağlama çalışmaları 
yapıyordum. Off koptum yaa''

Tabi odaktan uzaklaşınca tekrar dönmek de kolay olmuyor. Elim Youtube'a gidiyor yeniden. 

     Canı isterse Mars'a gidiyor 
     Temmuzda bile kayak yapıyor 
     Babadan zengin köşkte yaşıyor 
     Vakit geliyor kül kedisi 

Derken.. Mezdeke ya elil ya elil ve mutfakta bekleyen bulaşıklara dönüş. 
        





Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)