Ruhumuz Arabesk

       


''Karanlık, sisli bir İzmit gecesi, tripteyim yine elimde resmi'' 
Gerisini unuttum ama Youtube'a Yasemin Arslantürk yazarsanız yeni favori şarkıcımın tüm videolarına ulaşırsınız. Ne ile ya da kiminle dalga geçtiysem, sonrasında kendimi onu çok severken buldum. Hayatımın en büyük aşkını da ilk gördüğümde, yanımdaki arkadaşıma dönüp, ''Kıroya bak yeeaaa!!'' deyip kahkaha atmıştım. Sonra o kıronun peşinde ne koştum ama. Bu karanlık İzmit gecesi videosuna da arkadaşım beni etiketlediğinde, altına yaptığımız yorumlarda kızlarla uzunca bir geyik çevirmiştik. Hatta Yasemin Arslantürk'çülük oynayarak defalarca taklidini de yaptık. Youtube'da küfür videolarına da çok güldük. Kolundaki jilet izlerini tiye almak için, koluma siyah göz kalemiyle ''jilet izi'' yazdım. Ama sonra ne oldu, horoz döndü, tavuk gömdü. Kızın yanık sesine hayran oldum. Götümü de yırtsam, söylediği şarkıya gırtlak dayandıramadığımı gördüm. Oturdum, ona o şarkıyı yazana iki de ben sövdüm.

Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında