Sen de yaz yaz yaz bir kenara yaz

Hello everybody! Yarını meçhul boktan ülkenizde, kusmuk dünyanızda ve millete imrenmekle geçen yaz tatilinizde beni okumaktan başka çareniz yoksa eğer, buyurun bir de buradan yakın.  

Yamuk Prenses, bana bir yaz Mim'i yöneltmiş. Mim de neyse artık. Kulak tırmalayıcı, rahatsız bir kelime. Her neyse.. Her neyse demişken, aklıma her şey geldi. Her şeyin hatta bütün şeylerin ayrı yazıldığını hatırlatayım. Çünkü bitişik yazıldığını görünce sinirleniyorum. 

Dünyadaki tek akrabam Kara Şimşek, ''sinema'' yerine ''sinama'' yazdığı için, kendisini 5687638 kez uyarmıştım. En son bana attığı mesajda yine aynı hataya düştükten sonra çıldırdığım için, bir daha bu kelimeyi yanlış yazarsa sevgilisini elinden almakla tehdit ettim. Ve ne yaptı biliyor musunuz? Ertesi gün bana attığı mesajda yine ''sinama'' yazdı. 

Annem olsa, ''ölün mü öldürün mü?'' derdi, n'lere bastırarak. 

Bu tehditimi hatırlattım kendisine. Bin bir özür ve yalvarmayla vazgeçirdi beni sevgilisini elinden almaktan. Hoş, zaten sevgilisi öğrenci. Bir ay sonra mezun olacak ama Çorum'dan mezun olacak. Düşünsenize, çıldırırsınız :D Bir insan, İstanbul'dan Çorum'a okumaya niye gider? Tembel tenekenin tekidir de ondan. Tembel tenekelerden hiç bir zaman hoşlanmadım. Kuzenim uzun boylu ve geniş omuzlu olduklarında, ÖSS'den sıfır çekenler listesinde olmalarını bile önemsemiyor. Sevgilisini tepe tepe kullansın. Yeter ki artık yazım hatası yapmasın.

Bu mim bir yaz mimiymiş. Ay Yamuk'çuğum, aslında mim falan cevaplayacak vaktim yok. Öğretmen olduğum için 12 ay günde 12 saat çalışıyorum, malumunuz. Dövlet bize bakmiir. Ama senin o gül hatrın için kısacık cevaplayayım dedim. Hıhhhh

1- Senin için 3 kelimeyle yaz neyi ifade ediyor?

cımbız-ayna-laptop

2- Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?

nadiren/seldom/rarely

3- Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?

House Beautiful dergisi

4- Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?

Plaja gitmem. 

5- Senin için yaz mevsimi hangi renktir?

Karpuz kırmızısı, bir de efil efil elbise beyazı

Yaz tatilinde ben



Yorumlar

  1. Plaja gitmemene çok şaşırdım. Vardır bi sebebi elbette. En sondaki fotoya da güldüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten karayım, daha fazla kararmak istemem. Geçen yıl yüzme kursuna gittiğim halde yüzme öğrenmedim. Parmak kadar çocukların yüzdüğünü görüp, kıskanıyorum. Bir de sıkılıyorum plaj, deniz ortamından. Benim tatil anlayışım para harcamak

      Sil
    2. Esmerligi anlayabilirim sebep olarak ama yüzmeyi gozunde büyütme canım. Sen gelsen ben iki günde öğretirim sana. Ben mesela ne zaman yüzme öğrendiğimi hatırlamıyorum. Aileme göre 4 ya da 5 yasindaymisim. Şimdi de bu yaz yavas yavas oğluma öğretiyorum. Ama tabi para harcamak da iyiymiş:))

      Sil
    3. Şimdi de oğlunu kıskandım bak. Biz küçükken oğlan çocuklar, sulama kanalında ya da yayladaki derelerde yüzme öğrenirlerdi. Ama kızlara ayıptı, günahtı. İlk kez denize 18 yaşımda girdim. 28 yaşındayım. Hala makarnayla takılacaksam hay denizi batsın diyorum.

      Sil
  2. MİM bişeyin kısaltması filan mı hakkaten yahu? mim kemal öke vardı ben küçükken TGRT de spikerdi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)