Sinir mi oldun sen bugün? EVET.

Feminist olmak için kadın olmak gerekmiyor, erkek olsanız da olur. Bir deneyin bence. Kadına ''kadın'' demek yeterli. ''Ben bir bayan  olarak..'' diye cümleye başlayan bir kadın bile feminist olabilir. Ben elimden geleni yaparım. Sözcükleri düzeltirim, üslubu düzeltirim. Eğitirim elimin uzandığı herkesi. Eğitim benim işim zaten. Bunun için maaş bile veriyorlar bana. ''Ben kadın değilim, kızım'' deseniz bile feminist olabilirsiniz. Vallahi bak! Feminist olmayı, lezbiyen olmak zannediyorsanız bile sizin için bir ümit var. 

''Şu cafedeki 100 kişiden 99'una soralım. Kadınla kız arasında ne fark var, diyelim. Herkes aynı şeyi söyler. Bekaret.'' diyorsanız bile feminist olabilirsiniz.

Çok yoruldum. Çok bunaldım. Ama benim hala umudum var. Hala..

Yorumlar

  1. Bazı kavramların fazlaca karıştırıldığı bir ülke burası.. Ve yurdumda herkes aktivist..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklere ölüm diyorum o zaman :P senin kitabı okuyorummmm

      Sil
    2. Yorumlarını merakla bekliyorum! :D

      Sil
  2. Ben de feministim ve bence herkeste olmalı. Öcü gibi korkuyorlar bu kelimeden. Heforshe kampanyasını duymuş muydun? Diyor ki kadın haklarını sadece kadınlar koruyamaz ve erkekleri de kadın haklarını korumaya çağırıyor. Sloganları da çok hoş "ben değilsem kim? şimdi değilse ne zaman?".

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)