Yine çok büyük dertlerim var. 190'a 180 ebatlarında

              Gardrop istiyorum gardropppp! 
          Elbisemin birini almaya çalışırken diğerleri dağılıyor. Mango ve Koton her gün indirimde diye dolabımın hacmi artmıyor. Elimde öğrenciliğimden kalma bir tane vardı aslında. Bellona'nın genç odası grubundan kırmızılı mırmızılı bir şey. Çok zengin ama çok cimri eniştem, oğlanlara çocuk odası mobilyası almıyordu. O gardrobu onlara verdim. Zaten evimin muhteşem nostaljik stiline hiç mi hiç uymuyordu. O gün bugündür, elime geçeni dolabımın tahta kuruları için ayrılmış bölümlerine kadar sokuşturmaktan elbiseler ütü tutmaz oldu. Allahtan şu anki evimde koridora bir gömme dolap yapmışlar da, hiç olmazsa yatak döşeği, kışın yazlık, yazın kışlık kıyafetleri hurçlarla oraya koyuyorum. Geçenlerde kuzenime bu dertten yakınınca, fazla gelen kıyafetlerimi kendisine verebileceğimi, böylece sorunun çözüleceğini söyledi. Lan sen ne kadar akıllısın öyle. Nankör! Zaten aldığım 3 elbiseden 4'ünü 5. giymemden sonra sana vermiyor muyum? 



Şu anki gardrobum bu. Bir arkadaşımın annesinden modern bir gardrop karşılığı bunu ve yanında bir kaç eşyayı daha almıştım. Fotokopisini çeksem, diğerini karşıya atsam çok süper olabilirdi. Anam fakir gelin olmuş, anneannem fasfakir gelin olmuş. Millet gibi Alamancı teyzem halam yok. Bana antika gardrobunu bırakabilecek kimsem yok. Derken... Ablamın görümcesinde gördüm. Kendisi bana 2 sokak mesafede oturur. Kızına beleş İngilizce ders verdirdiği için gıcık olmuştum. Çok yoğunum abla yeaaa, diyerek ortadan kaybolmuştum. Ama o gardırop.. Bütün o, ''hiç aramıyorsun, hiç gelmiyorsun'' sitemlerini göze aldım, gerekli yalanları hazırladım. Gücümü topladım. Tuzlu kahvemi içip, Allah'ın emriyle gardırobu, giyinme odama istemeye gittim. Kadının vermeye gönlü varmış da gardrop yerini çok sevmiş. Ben gidersem bunca pamuk yorganı, it ölüsü ağırlığındaki döşekleri kim taşıyacak diyormuş. Yerime benimle aynı boyda aynı kiloda bir başkasını alır, koyarsa ben Tuba'ya varırım diyormuş. Haydaaa. Buyur buradan yak. Şu Koçtaş'ta Evidea'da falan satılan kapakları kağıt kalınlığındaki gardroplara baktım 200 liraya falan bulunabiliyor onlar. Hiç birinin eni boyu derinliği tutmadı anam tutmadı. Meşhur ablamın meşhur görümcesi, acelen yoksa kalsın. Ben ileride bir gün yeni gardrop alırsam bunu sana veririm diye telkinde bulundu, teselli ikramiyesi olarak da bana iki antika gül kurusu kadife perde verip yolladı. Allah razı olsun. Bir şey diyemem. Bir gardrobu kırk kişi ister, bir kişi alır. 

       Derken... Arkadaşım çok akıllı telefonuna LETITGO diye bir uygulama yüklediğinden söz etti. Sahibinden.com gibiymiş. Ne ararsan var. Ufak bir araştırma sonucu çok güzel bir antika dolap buldum. Hem de 125 lira. Hem de satıcı kadın 100e bırakacağını söyledi. Ama ufak bir sorun vardı. Dolap, Antep'teydi. Arkadaşımın Yurtiçi Kargo'yla anlaşması olduğu için, dolap demonte edilirse çok ucuza getirebileceğimizi söyledim. Ama kadının kendisi neredeymiş? Tekirdağ'da. Dolabı kim demonte edip kargoya verecekmiş? Hiç kimse. Hımmm. Ne kadar da profesyonel olmayan bir satıcı :/

     Şimdi sahibinden'e bakıyorum. 

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-antika-mobilya-antika-yatak-odasi-takimi-cok-ucuza-223154954/detay

Bazen neden İstanbul'da yaşamıyorum diye söversin.. Bağrına taş bağlar, oturursun. Elinden bir şey gelmez..


Yorumlar

  1. A-aa ne saçma. Kendi Tekirdağ'da, dolap Antep'te. Ne anladım o işten? Bak izmirde mobilya mağazalarınin birarada olduğu bölgeler var mesela. Orada piyasa daha düşük oluyor. Adana'da da vardır mutlaka. Oralara bi baksan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobilyacılar Sitesi falan var ama ben eski bildiğin epeski bir dolap istiyorum. Eskiymiş gibi görünen yeniler var elbet, ama onlar da çok pahalı.

      Sil
    2. Himm tamam şimdi anladim:)

      Sil
  2. şuna bir bakar mısın Allahaşkına
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-antika-mobilya-vintage-calisma-okuma-masasi-223823135/detay

    vintage???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah, bir liseden sıra araklamış adam, vintage diye satıyor. Vintageı nereden biliyorsa? :DD

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)