Yine Onedio

Onedio'da Kadınlar ve Erkekler Üzerine Sıradışı Anket diye bir anketi cevaplıyorum. Bir şey çok tuhafıma gitti. 
Soru şu:
Hangi özelliğe sahip sevgili kesinlikle en çekicisi?

efendi
eğlenceli
sadık
seksi
zeki
zengin

Bu, kadınlara yöneltilen bir soru. Ben tabi ki zengini işaretledim ve çoğu kadının da öyle yaptığına eminim. Sorunun istatistiklerini bir açtım, ne göreyim.. Aynen şöyle:

efendi (%10)
eğlenceli (%27)
sadık (%26)
seksi (%12)
zeki (%22)
zengin (%3)

Oha ama yaa! Bu kadar da yalancılık olmaz. Bir dakika, sanırım gözden kaçırdığım bir şey var. Belki kadınlar, erkekleri evlenilecek-eğlenilecek diye ikiye ayırıyorlardır. Sadece sevgili olacakları bir erkekte aradıkları özellik, evlenecekleri erkekte aradıklarından farklıdır. Ama bu teze göre ben kadın değilim. Ben her iki grupta da zenginliği ilk önceliğim yaparım. 

Ayrıca kızlar allah aşkına hem eğlenceli hem sadık erkek olur mu? Eğlenceli erkek, kaşardır. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)