Balkonum çiçek açmış, yaz mı bitecek?









Yorumlar

  1. Yaz bitmesin :)
    Balkonun da çok tatlıymış bitkilerin de ayrı bir güzel:)
    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
  2. çiçek değil yaprak açmış ayol :)
    internette şunu gördüm, elişine meraklı mısın bilmem ama balkonlar için acayip gösterişli şeyler..

    http://www.meraklisiicin.com/blog/minik-bahceler-dunyasinda-son-moda-teraryum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Terrariumlar benim de çok ilgimi çekiyor. Pera Bulvarı'nda, Altıncı Cadde'de falan zaman zaman satılıyor ve deli pahalı. En iyisi öğrenip kendim yapmak. İstanbul'da olsam kursuna giderim. El mahkum youtube

      Sil
    2. sen yap resimlerini at da beni de heveslendir :P
      internette her malzemesi satılıyormuş. belki geliştirir, satışını yaparsın, koltukların yüzletme parası da çıkar :))

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm