Happiness is ...

Aboneyim abone! Biletleri cebinde! Ballı lokma tatlısı! Aman hadi hayırlısı!










Oldu bitti arkadaşlarıma çok düşkün olduğumdan yakınan annem''Arkadaş karın doyurmaz'' der. Şimdiye kadar yanıldığı tek konu.







Mutabık mıyız? ;)









Gülşen, her yeni şarkı çıkardığında ben..









Belki de bütün maksadımız budur, ne dersiniz?





Bu ben. O yüzden yatağımdan ayrı kalmak istemiyorum. Çarmıha gerilmiş İsa pozisyonunda 4-5 yastıkla uyumak, paha biçilmez.





Bunun tadını alan evlenmez.








Ay en sevdiğimizzzzzzz!











''Home is where you poop most comfortably.''








    Mutsuzsanız ve bunu değiştirmek için hiç bir şey yapmıyorsanız,                                       bana bulaşmayın.           






Ve, okul şarkılarımızdan biri... 

If you're happy and you know it, clap your hands    

(clap clap)


If you're happy and you know it, clap your hands

(clap clap)


If you're happy and you know it, then your face will surely

show it


If you're happy and you know it, clap your hands.

(clap clap)

Yorumlar

  1. aa psikiyatrın ilaçları işe yaramış gibi :) ev fotoğrafları, neşeli şeyler paylaşmaya başlanılmış :)

    YanıtlaSil
  2. Resimler pek hoş. Birini indirdim. Şu yes' li no'lu tabloyu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı