Salonumun Son Sürümü IOS 8.

Bu sözü, Sahildeki Ev'de görüp, sahiplenmiştim. Aynı zamanda Mary Randolph Carter'ın bir kitabının adı olduğunu da oradan öğrenmiştim.








Analar, bacılar.. N'olur bana şu klimanın hortumunu saklayabileceğim bomba bir öneri verin de o salak perdeyi oradan kaldırayım.






Kitaplıktaki yazı, Emrah Serbes'e ait bir söz. ''Anayasada yeri yok ama edebiyatı seviyoruz.''







Gazetelikten size göz kırpan dergi, Bayan Yanı. Koltuklarımda hayat bulan kırlentler ise blogda tanışıp, en son kankam olan Dilek'in hediyesi.






Pufu nasıl kaplayabilirim? Raptiye nerede bulunur? HELP! 










Siz balkonumu görmekten bıktınız. Ama ben göstermekten bıkmadım. 









Coffee is always a good idea ;)

Yorumlar

  1. Koltuk salona yakışmış ve bence perde kalmalı orada.

    YanıtlaSil
  2. Dilek'in kılıflarına bayıldım... Biliyo senin zevkini ;)
    Ama pufu kaplamasana ya, kitaplıkla uyumlu o?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek'in pek çok bir sürü cici hediyesinden yalnızca biri. Ay o kitaplığı atacağım zaten, az kaldı, gidici o. Mudo'dan kitaplık beğenip, marangoza yaptırmak arzusundayım. Puf çok eski. Resimlerden anlaşılmıyor olabilir.

      Sil
    2. Sana da geleceğim hediyelerimle hatta Tuba'yı da alıp geleyim ne dersin? Çabuk taşınsan Sapanca'ya da kahvemizi senin balkonunda/bahçende yudumlasak :)

      Sil
    3. Şu kitaplıkla pufu getirin gelirken, kurtaralım kızın elinden. Niyeti bozmuş, harcayacak cağnım eşyacıkları :D :D
      Ah canım benim sen gel de, hediyesiz olsun, o ne demek... <3 <3 <3

      Sil
    4. Pufumu kaplayayım, yeni halini gör, sonra üstüne para teklif edeceksin ;)

      Sil
    5. O klima hortumuna yapay sarmaşık yaprakları dolaycen, başka bişey bulamadım... :)

      Sil
    6. Ahahahahhahah :D Yerlerdeyim

      Sil
    7. Kitaplık neyse de pufu kaplamadan bırakmaz onu gitti say :D

      Sil
    8. Neyse hayırlısı olsun. Daha güzel olcaksa niye olmasın :)
      Bak sarmaşık fikrini düşün ama :D

      Sil
  3. Yazı çok güzelmiş. Yardım istediğin konulardan malesef hiiiiiiç anlamam:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki ya kanepem, kanepem? Güzel mi? Yeni aldım da :)

      Sil
  4. Raptiye işi kolay ben alayım sana sorun ince güzel bir kumaş bulmak da ama Marilyn Monroe'lu olmasın. Çünkü dönercisinden esnaf lokantasına kadar her yer pop art kumaşlarla dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baklavalık uncuğum, bıraktım zaten o pop artları pin upları. Düz kadife bir kumaş alalım şöyle yeşil ya da bordo. Bu işi halledelim.

      Sil
  5. boruyu alüminyum folyoyla kapla olma mı :)
    aslında perde iyi fikir ama english home dan perdeyi değiştir daha iyi bir şey al oraya..
    raptiye kırtasiyede satılır ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aliminyum folyo :D Aliminyum bantla sarayım istersen. Perdem zaten English Home canım. BEYENEMEDİN Mİ?

      Sil
    2. beyenmedim, cık. git aynı yerden yenisini al :P

      Sil
  6. evde koltuk kaplama diye aratma yapsana onun bir tabancası var onu alsan kendin yaparsın. raptiyeyle filan olmaz o iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orijinal hali raptiyeyle yapılmış. Ona istinaden ben de öyle yapmam gerektiğini düşündüm

      Sil
  7. Odadaki eşyaların rengine uyacak, sarmaşık gibi dolanan yapay çiçeklerden dolansa olmaz mı boruya?
    Yada daha matrak bir şey, eskiden perdelere tutturulan ayıcıklar olurdu ya, o tarz bir obje tutturulsa?:) Belki oyuncak bir tarzan! :))

    YanıtlaSil
  8. bence diğer tarafa da perde takıp oraya pencere süsü verebilirsin
    raptiye nalburlar da olur bence el sanatlarıyla alakalı hobi dükkanlarında da olur
    puf için de eskiden püsküllü puflar vardı ya öyle yapsana bordo kumaşa (:
    sen nasılsa bulursun bir yolunu, kolay gelsin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klima hortumu için Elif Güney'in çözümünü beğendim. Senin püsküllü püf fikri çok bombaymış. O işe girişeceğim

      Sil
  9. merhaba sizi ilgiyle takip ediyorum...bence kusurlu yerlere perde vs şeyler kullanlması oraya dikkati daha çok çeker.elektrikçilerde kablo yuvası vardır ondan hortumu içine alacak genişlikte alıp kolayca uygulayabilirsiniz onların rengi beyaz oluyor,sırıtmaması için duvar boyanızla boyayın,hoşçakalın:)

    YanıtlaSil
  10. klima hortumunu kamufle etmek için renkli keçelerden yuvarlaklar kesip uzunca bir tırtıl yapmanızı öneririm... ilk yuvarlağa gözler, ağız, antenler vb. yapıştırarak başını oluşturursunuz...diğer yuvarlakları da giderek küçülterek renk renk boğum boğum bir gövde elde etmiş olursunuz... (zor gelmezse her yuvarlaktan iki adet kesip içlerini elyafla doldurup kenarlarını dikin... tırtılınız kabarık kabarık daha gerçekçi olsun) ...

    (iyi anlatabildiğimden emin değilim... yine de yardımcı olmak istedim...)

    YanıtlaSil
  11. Puf un kilifini elinde dahi dikebilirsin...alttan zimbayla tutturulabilir.istanbulda artik 1 milyoncu diye tabir ettigimiz ivir zivir satan dukkanlarda bile zimba makinasi ve yedek zimba teli satiliyor 3 paraya...aradigin raptiyenin ismi " kabara" uclu beslisi bile var yan yana legimli...tek tek de oluyor.koçtaş turevi bir yer yoksa genis kapsamli mal satan bir nalburda bulunan bir malzeme ama o zimbanin uzerine atılan dekoratif bir urundur ...klima hortumunu badana neyse birebir onunla boya...daha az göze batacaktir.ne uygulasan farkedilir...boyaninca daha geriye itiliyor...nette bile mobilya mlz.satan sayfalar var ama genelde toptan satis yapiliyor ...

    YanıtlaSil
  12. eli yüzü düzgün öğretmen kız seninle evlenmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2,5 yıldır koca arıyorum. Sonunda bir takibim çıktı.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı