Takıntılarım Geçiyor A Dostlar :D


Kızlar, Prozac'la 6. günüm. Etkisini hızla gösteriyor. Rakı niyetine Schwepps içip, meyhane şarkılarına alkış tutuyoruz kızlarla evde. 

Off ooooffff!!
Haydi yandannnnn!!   

Muazzez Ersoy söylüyor, biz alkış tutuyoruz efendim!!

Alkışlayan eller dert görmesinnnnn!!

Muhabbet bağına girdim bu gece! 
Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek?
Dane dane benleri var yüzünde yüzünde!
Sevda olmasaydı da gönüle dolmasaydı!

Açılmaya başladıysanız Mahmut Tuncer'i açtık.
Altın dişli hayriye, ağzın burnun çürüye!!
Of ooooooofffffffffff oooffff!!

:D

Yorumlar

  1. Prozac içersen üstüne içtiğin tüm içecekler rakı olur ki :)
    Neyse işe yaramasına sevindim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünsene artık ''kadın'' yerine ''bayan'' diyenleri öldüresim gelmiyormuş.

      Sil
  2. hem de prozac mı? yahu insan bi cipram la filan başlar. bakırköyde yataklı hastalara veriyorlar onu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne bileyim anam. Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'ne gittim. Ondan mı öyle oldu ki?

      Sil
    2. demekki prozac firması doktorlara baya iyi hediyeler veriyor :)
      çocuk psikiyatrı bi arkadaşım anlatmıştı bi firma eğer ilacını yazarsa araba! vereceklerini söylemişler. bildiğin uyuşturucu ve bunu yazan bir sürü doktor var demişti..
      hayır eliyüzüdüzgünöğretmenin derdi beni niye gerdi değil mi? bana noluyosa, iyi geldiyse at bi prozac.. kendimi rakip firma gibi hissettim :)

      Sil
    3. Aman canım, iyi geldiğinden de değili kötü geldiğinden de değil. Başladığım işi yarım bırakmayı sevmem. Kutuyu bitirip, doktora tekrar gideceğim ve bir daha ilaç istemediğimi söyleyeceğim. Psikologa sevk isteyeceğim

      Sil
  3. Takıntılara iyi geliyor aslında geçici rahatlama sağlar doktorun önerdiği süre kullan bence eliyuzuduzgunogretmenkiz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı