Yaz Tatili Hayalim vs. Gerçekte Olan


Hayaller...














Gerçekler...





Yorumlar

  1. Gramofona takıldı kaldım, gözümü alamadım . Maşallahı esirgemeyeyim de hani başına bir iş gelirse müsebibipi ben olmayayım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmenim, o gramofon 4 yıldır bende ve çoktan nazara geldi bile. Bozuldu. Gıy gıy çalıyor şu anda. :(

      Sil
  2. Benim gerçek tatilim de seninkini aratmadı inan... :(
    Niye böyle oldu ki yaaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben parayı etkinliğe değil de maddeye harcadığım için hep bu geliyor başıma :D

      Sil
  3. evde o tatili yapacak kadar iznin var, ona şükret :)
    yakında 9 sene olacak çalışma hayatım boyunca yalnızca balayı tatilim oldu iyi mi :( o da martın ortasında hiç bi şey anlamadık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette. Burada gırgır geçtiğime bakma. Öğretmen (devlet okulunda öğretmen diyelim hatta) olduğuma şükretmediğim bir gün bile yok. Evi otel gibi kullanmak kesinlikle bana göre değil. Boş boş otursam bile çok keyifli. Evde olmak gibisi yok.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında