Yeni kanepemi hayırlayın kızlarr


Kızlar, biliyorsunuz sinema odama kanepe bakıyordum. Rahat olsun, geniş olsun, yatağa dönüşebilsin derken, hoooop salona aldım. Hem de size blogda gösterdiğim modellerle uzaktan yakından ilgisi yok. 
Salonda sarı kanepem vardı. Onu sinema odasına aldım. Sinema odasındaki antika ve şık ama oturunca içine çöken kanepeyi de apartmanın deposuna indireceğim. Komşulara lazımsa alsınlar. 
Neyse, yeni kanepeme muhteşem diyenler olduğu gibi, ayol ne o öyle, ofis koltuğu gibi diyenler de oldu. 
Önüne gelenin country akımına uyduğu şu günlerde, kendi başlattığım modayı kendim bitirmeyi görev bildim. Nitekim country dekorasyon akımını Türkiye'ye ben getirdim.
Meraklısına nereden aldığımı da söyleyeyim. www.vivense.com Old school kanepe yazarsanız çıkar. Aynısının tek kişilik olanı da var. Ama ben berjerlerimi çok sevdiğim için şimdilik onu almayı düşünmedim. Bir de Tezer Özlü'nün kitaplarını aldım Kitapyurdu'ndan. Yatılı okullarla ilgili yazısıyla sevmiştim kendisini. Ama ilk kez kitaplarını aldım. İkisini okudum. Diğer ikisini de okuyup,alıntılarımla burada olacağım. Haydi kalın sağlıcakla. 







Yorumlar

  1. kanepene aşık oldum leydi

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış valla.. güle güle eskit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşe :) Şu berjerlerin döşemesini de desensiz kadife yaptıraydım iyiydi.

      Sil
    2. evet düz bej kadife gözümün önüne geldi, güzel olar..

      Sil
  3. Gerçekten çok güzelmiş tam üstüne uzanıp kitap okumalık :)

    YanıtlaSil
  4. ben de çocukluğun soğuk gecelerini okumaktayım.. bu kadına baktıkça ağlayasım geliyor benim yaaa

    YanıtlaSil
  5. Kanepe hoş gerçekten. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. her şey harıka ama o duvar kağıdı no yaa :) bana duvara çivilenmiş kilimleri hatırlatıyor :( sorı, söylemeden geçemedım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Sorry''ye gerek yok. Burada evimin fotoğraflarını herkese açık olarak yayınlıyorsam, elbette eleştirilere hazırlıklıyım.

      Üstelik çok da haklısın. Bir kıroluk anıma denk gelmişti o kağıt. Kendi evim olunca ani kararlarla dekore etmem artık.

      Sil
  7. merhaba özellikle moralim bozukken bloguna bakıyorum değişiksin fikirlerin ve hayatın hep böle kal galiba bekarsında bide seni kaybetmeyelim böyle devat et.resimdeki sinema odandaki duvarda manzara posterini nerden aldın bayılırım öyle şeylere?not bir öğretmen olarak cümlelerim devrik imladan yoksun olabilir bakma bilgisayarın tuşlarnın yarısı yerinde deil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Hacer,
      Fena halde bekarım.
      En sevdiğim şey, insanları gülümsetmek.
      Manzara posteri sinema odasında değil, salonda. Mykagitcim.com'dan aldım. Ama sıkıldım yaaa.. Keşke tüm zamanların modası olan, sade bir duvarkağıdı alsaydım. Ben bu kağıtları alırken her yer çok pahalıydı. Bir Laura Ashley hayranıyım. Şu anda duvar kağıtları o kadar ucuz ki.. Geçen, Evmanya'da gördüm. Ev, kendime ait olsa, manzarayı söker, salonu tamamen Laura Ashley'nin o zarif mi zarif kağıtlarından biriyle kaplardım. Bir kere para harcadım artık. Tekrar tekrar harcamak istemiyorum.

      Branşın ne?

      Sil
  8. http://www.novakoltuk.com/eros.jpg Bence bu köşe harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu modeli değil de Blue köşe koltuğu beğendim. Ama çok geç. Nitekim köşeden vazgeçip, yukarıdaki kanepeyi aldım.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı