Burcunu söyle, ne muhteşem olduğunu söyleyeyim

Fal ve burç yorumlarına karşı eşit mesafedeyim. İkisine de gıcığım. Güzel şeyler duymaya olan ihtiyacımızı erkekler gidermeyince, ya açıp burcumuzu okuyoruz, ya falcıya gidiyoruz. Birinci çoğul şahısta konuştuğuma bakmayın. Ben yapmıyorum bunları. Hemcinslerimi sahiplendiğimden öyle konuşuyorum. 

Az önce arkadaşım bana burcumun yorumunu atmış.

O başlıkta Kova Kadını yerine Başak Kadını yazsa, Başak kadınları da ''Vayy bee hakikaten öyleyim haa'' diyecekler .10-15 tane özelliği sıralamışlar. İçinden 2 tanesi tesadüfen tutuyor. O ikisinin hatrına diğerlerini de sahipleniyoruz. Mesela ben çabuk kaynaşırım, çabuk arkadaş edinirim. Ama burcumda çabuk kaynaşmazlar, demiş. Yahu burcumdan iyi bilecek değilim ya.Kovalar çabuk kaynaşmaz diyorsa ben de çabuk kaynaşmıyorumdur. Burç yorumunu benim gibi inkar edenlere de burç meraklılarının cevabı hazır: 

''Şekerim yükselenindendiiiiiiir''

Hayır şekerim, o senin kabullenmişliğindendir. Benim yükselenim de Kova, n'aaber?

Falcıya giderler. Gulyabani suratlı falcı, ''2 vakte kadar biriyle tanışacaksın. Onunla evleneceksin'' der. Evlenmeye niyeti olmayan kızımız artık iki vakte kadar tanıştığı tüm erkeklere evlenme niyetiyle yaklaşır. Sonuçta falcının kehanetini gerçekleştirmeye yönelik bir hayat sürmeye başlar. Falcı, deniz kenarında tanışacaksın der. Kızımız her gün sahilde volta atar. 

Ha iyi hissediyoruz biz bu şekilde diyorsanız size hayal dünyanızda mutluluklar. Haydi selametle...

Yorumlar

  1. ben hiç takılmam ama çok hoşuma gider fal baktırmak. tabi şöyle konu-komşu ortamında keyifle içilen bir kahve sonrası, zaten her şeyini bilen insanların bir sürü şeyi "bilmesi" komik ama eğlenceli..
    ama öğrencilik yıllarımda arkadaşımın zoruyla gittiğim ve bana 1-2 yıllık gelişmeleri aktaran ve bunları önündeki kağıda yazdıran ve alametler(!) gerçekleşmeye başlayana kadar hep dalga geçtiğim o kıymetli falcıyı herkesten ayrı tutarım.. bak anlatayım sana..
    anam aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyor, kadın masadan kalktı bi ara masa sallanıyordu filan.. bir de "diyorlar ki...." şeklinde kurduğu cümleler içimi titretti :P gerçekleşme ihtimali sıfır olan ne dediyse oldu..
    şimdi bile biri anlatsa inanmakta güçlük çekerim ama o bi başkaydı yav. o sıra okulum uzamıştı 3 dersim kalmıştı ve bana 7 ay sonra devlette işe başlıycaksın deyince gülmüştüm. okul sistemini değiştirdi ve bitirme derslerini 3e çıkarınca okulu bitirdim ve ilk kpss de atanarak tam 7 ay sonra devlete girdim. erkek kardeşin 4 ay sonra iş bulacak dedi ve askere gitmeyi düşünen işsiz kardeşimin önüne bir imkan çıkınca 4. ayda özelde işe girdi ve askerliğini erteledi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O falcı o kadar biliyordu madem, yılbaşı bileti alsın kendine.

      Sil
  2. fal da baktırmam burcumu da okumam... inanmam çünkü.... ama ama bu burç yorumu her cümlesi ile tıpatıp beni anlatıyor... şu cümle de ben değilim diyemedim okurken... hayır bir de burcum da kova!.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim burcun Aslan olsaydı da sana uyan bir şeyler olurdu bu yorumda. Çünkü herkesin hoşuna gidecek şeyler yazmışlar.

      Sil
    2. bu özelliklerin içinde hiç de memnun olmadığım, hoşuma gitmeyen şeyler de var (nokta) :)

      Sil
    3. Allah aşkına söyle, hangisi hoşuna gitmedi?

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı