Kayıtlar

Ekim, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Yamuk Prenses'ten Mim geldi

1. Iyi biri misin diye sorarlarsa cevabın?

Ying-yang

2. Kendini nasıl tanimlarsin?

Bencil


3. Bir erkekte hoslandigin şey?

Para

4. Bugün nasıl hissediyorsun?


Şanslı

5. Yaşam amacın ne?

Hızlı ve acısız ölmek.


6. Hayat motton ne?

''Yaşadığın yeri beğenmiyorsan değiştir. Sonuçta ağaç değilsin''

7. Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?

  Soğukkanlı bir çözüm insanı olduğumu.


8. Ailen senin hakkında ne düşünür?

Saygılı ve kibar olduğumu.


9. En çok düşündüğün şey?

Evim olacak mı?


10. 2+2?

2 oda 2 salon



HerkeZe Laf Sokacam

Bu aralar çok popüler olan Gelinlerin Tatlı Telaşı sayfasına yorum yapmak için sahte Facebook hesabı açmıştım. 1-2 hafta sürmedi. Beni engellediler sayfadan. Halbuki ne güzel rahatlıyordum. 

''Kırıcı yorum yapmayalım lütfen'' vik vik vik

Memleket aşağılık kompleksine tutulmuş. Uçan süpürgeler aşkına, azıcık kendinizi tiye almayı bilin yahu. Azıcık dönüp, çatlak götünüze gülün. Hemen bir savunmaya geçmeler, hemen bir tribe girmeler..

Bir keresinde aynı okulda çalışma hatasına düştüğüm iki ayaklı bir Kibir vardı. Kendisi sürekli Facebook'ta yemek resmi paylaşanları kınardı. E tabi ki kınadığı başına geldi. Hepimizde olduğu gibi. Bir gün hazırladığı kahvaltı sofrasını paylaşmış. Gittim mal gibi altına yorum yaptım:

''Bazı arkadaşlarımız Facebook'a yemek resmi atılmasından hoşlanmıyordu.''

Bir de gülücük attım arkadaşın zekası düşük olduğu için. Tamamen zekası düşük olduğu için gülücük atma ihtiyacı duydum hatta. Kendi esprisine gülen salaklar gibi oldum…

Ali Lidar'a aşırı hayranım.

Resim
''...durmaksızın seni düşündüğümü söylemem doğru olmaz.. ama günün başka kimselere anlamlı gelmeyen anlarında bazen onu elli geçe mesela bazen ikiye altı kala çorabımın tekini ararken ya da kaç yumurta kıracağımı düşünürken tavaya mütemadiyen seni düşündüğümü söyleyebilirim. sevgilim denmez artık uzaktaki sevgiliye sevgilim denmez çok ayıp ama sevdiğim diyebilirim sevdiğim belli olmaz saçma sapan bir zamanda bir çocuk gülüşünde ya da eski bir türk filminde farkında bile olmadan aklına gelebilirim.''




Cahit Külebi

Resim
Saçlarımı kesip rüzgâra atacağım! Ta ki haber götürsün bir gün sana! İçimde bir şeytan var, diyor ki: Aklına ne gelirse yapsana.

Morning Morning Arabesking

Resim
''Bana kısmet değil 
dizinde yatmak,
Dizinde yatıp da 
yüzüne bakmak.''


7'de uyandım. Acımdan ölürken kahvaltı hazırlamaya üşendim. 2 saat eringeçlikle kıvrandım. Bir parça ekmeğin içine pastırma ve peynir koyup, yuvarladım. Arabeske bağlamaya da üşeneydim ya. Bu Youtube'a sıradaki videoya otomatik geçme özelliğini ekleyenin... Allah razı olsun diyelim. Hop terelelli şarkılarla güne başlıyorum. Hoop, bir de bakıyorum, Youtube kendi kendine arabesk bir videoya geçmiş. 
Yıldız Tilbe söylüyor bir Erzincan türküsünü. Tanrıdan Diledim bu kadar dilek, o yarin yüzünü bir daha görek. Hangi yarin demeyin, inanın ben de bilmiyorum. Bu türküler size sevdiğiniz adamları hatırlatıyor biliyorum. Bana kendime acıyıp durduğum eski günlerimi hatırlatıyor. Aşk falan değil. Aşk, zengin hastalığı. 
Ağlayasım geliyor, balkonda toplanmayı bekleyen çamaşırlar bana göz kırpınca geçiyor. 
Biraz yutkunuyorum, azıcık kendimi sıkıyorum. Gözlerim hafiften yanmaya başlıyor. Evet, şimdi olacak derk…

Radyo Alaturka Dinleyiniz

sarmadımsa da belden, geçmedim bu emelden 
bir hazin maceradır onu aldılar elden 
başkasına yâr oldu, eller bahtiyâr oldu 
gönlüm hep baştan başa viran bir diyâr oldu 

mazi kalbimde bir yaradır 
bahtım saçlarımdan karadır 
beni zaman zaman ağlatan 
işte bu hazin hatıradır 



(İncesaz- Mazi Kalbimde yaradır)



Bugün çok anarşistim

Sezen Aksu'dan değil, Sibel Tüzün'den dinliyorum:

Gönül gözüm kapalı 
Bilerek sana yazılıyorum 
A penceresi aralı 
Her yerine bayılıyorum 

Yavrum baban nereli 
Nereden bu kaşın gözün temeli 
Sana neler demeli 
Ay seni çıtır çıtır yemeli 

Anam babam aman 
Kaçın kurası bu 
Ne baş belası bu 
Gönül kirası 

Anam babam aman 
Kaçın kurası bu 
Ne baş belası bu 
Gönül kirası ah... 

Aman bize nasip olur inşallah 
Boyuna da posuna da bin maşallah 
Senden gelecek cefalara nazlara 
Sözlere sazlara eyvallah


Ekşi Sözlük'ten Geliyorum Dişlerim Kahkahalı

Ekşi'de, ''Kişinin okuduğu bölüm öğrenilince sorulan sorular'' diye bir başlığa tıkladım. Dakikalardır duvarlara kahkaha atıyorum. 

Ben öğrenciyken, bu tarz komik ya da sinir bozucu diyaloglar yaşamadım. Kadınlara en çok yakıştırılan mesleğe sahip olacağımdan kaynaklı, hep ''vayyyy hellaaall en güzeli vallaaa'' tepkileri aldım. Aldığım tek sinir bozucu tepki, ''Biraz İngilizce konuşsana'' oluyordu ama onu da teyzelerin şirinliklerine veriyordum. 

Sizi Ekşi'den alıntıladığım diyaloglarla baş başa bırakıyorum:


- ne okuyorsun?


- bilgisayar mühendisliği


- bizim oğlanın bilgis...


- sizin oğlanın bilgisayarının amina korum lan. 

yetti artık!



............................................................................................................




askerde görev dağıtımı yapılırken;

-sen ne mezunusun?


-endüstri mühendisliği gomutanım


-ney la o? çok duymaya başladım ben onu

(ne desem anlayacak acaba diye 30 sn. düşün)

-valla gomutanım kısaca maliyeti…

Minnoş Çiçeklerim

Resim
Benim gibi mum sevmeyenlere fikir olsun diyeceğim ama minicik toprakla yetinmez her çiçek, onu bilin. Sukulent (Succulent) ya da kaktüs kullanmalısınız. Diğer çiçekler kök salmak ister. Haydi sukulent buldunuz, haydi güzel bir şamdanınız da var diyelim. Yine de beceremezsiniz bence yaa ;) Siz sadece beni seyredin. Herkes iyi olduğu şeyi yapsın. Mesela ben yemek yapamam. Çok acıktım yeaaa :( Dominos falan da iğrenç biliyor musunuz?













Hani bir zamanlar stajyer diye mobbing yaptığınız hanım kız

Resim
Öğretmenlikteki ilk yılımda ben:










Beşinci yılımda ben:


(Resimler, Bad Teacher filminden alıntıdır.)