HerkeZe Laf Sokacam

Bu aralar çok popüler olan Gelinlerin Tatlı Telaşı sayfasına yorum yapmak için sahte Facebook hesabı açmıştım. 1-2 hafta sürmedi. Beni engellediler sayfadan. Halbuki ne güzel rahatlıyordum. 

''Kırıcı yorum yapmayalım lütfen'' vik vik vik

Memleket aşağılık kompleksine tutulmuş. Uçan süpürgeler aşkına, azıcık kendinizi tiye almayı bilin yahu. Azıcık dönüp, çatlak götünüze gülün. Hemen bir savunmaya geçmeler, hemen bir tribe girmeler..

Bir keresinde aynı okulda çalışma hatasına düştüğüm iki ayaklı bir Kibir vardı. Kendisi sürekli Facebook'ta yemek resmi paylaşanları kınardı. E tabi ki kınadığı başına geldi. Hepimizde olduğu gibi. Bir gün hazırladığı kahvaltı sofrasını paylaşmış. Gittim mal gibi altına yorum yaptım:

''Bazı arkadaşlarımız Facebook'a yemek resmi atılmasından hoşlanmıyordu.''

Bir de gülücük attım arkadaşın zekası düşük olduğu için. Tamamen zekası düşük olduğu için gülücük atma ihtiyacı duydum hatta. Kendi esprisine gülen salaklar gibi oldum.

İki ayaklı Kibir ne yapsa beğenirsiniz? Yorumumu kaldırıp, bana mesaj attı:

''Tuba, nasıl böyle bir yorum yaparsın? Arkadaşlarıma rezil oldum. Eleştirin varsa özelden yaz.''

Koştum o fotoğrafa hemen. Altına bu kez: 

''Ellerine sağlık bebeğim. Harika görünüyor.'' yazdım. İki ayaklı Kibir'e istediğini verdim. Sevindi, sağ olsun.

İki ayaklı kibirler.. Sevgili dünya benim etrafımda dönüyorcular, en çok benim kocişim beni seviyorcu, kocişinin yaptığı o günü bu günü şu günü sürprizlerini Facebook'ta yayınlayanlar..

Ben evlenilecek kızım. Kürkçünün dönüp dolaşıp geleceği yerimci ezikler..

Arkadaşlarını satın almış gibi, kendisinden başkasıyla takılınca küsenler..

Benim sevmediğim birini sen nasıl seversinciler...

Salaksınız be.

Yorumlar

  1. Söylediklerini hak edenler yok değil.. Boş ver, sil gitsin! Benim bir Facebook klasiği yazım vardır, pek severim. Şimdi bu yazıyı da sevdim.:))
    Olur da merak edersen http://begonvilliev.blogspot.com.tr/2012/02/facebook-sayfasnn-cakma-filozoflar.html

    YanıtlaSil
  2. Kiiiiizz eli yuzu duzgun ogretmen kizzz :-) ışıl ben, sana mail atan ışıl. Belalin gibi her gun bloguna bakip yeni yazi yazmis mi diye takip eden kiz. Yanlislikla profilinin ayarlariyla oynayip gizlediginde bi tarafi alev almis gibi sana mailler yazan kiz. Arada canim sıkılınca on kere okudugum eski yazilarini tekrar okuyan kiz. Sen gonderilerinin altina yorum yazanlara sasirip, ay daha cok yazin, bazen kendi kendime konustugumu dusunuyorum, kendim calip kendim oynamaktan biktim diye sitem ettiginde gulumseyip icimden, kiiizz sen hic bilmiyon ama ben senin her gonderini okuyom, her gun bakip bugun de yazmamis bisey tüh diyorum.
    Gelinlerin tatli telasi sayfasini biliyorum. Ne zaman girip baksam cok guluyorum, cok sasiriyorum, cok endiseleniyorum gelin kizlarin zekasi ve dunyalari icin. Ama ozellikle takip etmekten kaciniyorum. Cunku kendimi biliyorum. Ben o gonderileri ana sayfamda her gun gorunce dayanamam her birine destandan hallice yorumlar yazar, elestirir sonra da engellenirim bir guzel. İyisi mi hic bulasmamak, uzaktan bakmak arada dedim.
    Ama bisey daha dicem. Ya sen bana niye facebook adini soylemiyosun. Neden seninle facebookda arkadas olamiyoruz ya da en azindan gonderilerin herkese aciksa seni takip edemiyorum. Sana bunu ta ne zaman once mailde de yazmis rica etmistim ama istemedin, cevap vermedin. Ya bak valla sapik falan degilim. :D Seni gercek hayatta taniyan biri de degilim. Yazilarindan biliyorum bu konuda hassassin. Ne de olsa devletin bir memurusun nihayetinde. Ama ben seni kimselere soylemem ki valla billa bak, aha ant da verdim yani :-) sadece senin face hesabindaki paylasimlarini merak ediyorum. Boyle begendigim, okumaya bayildigim kiz orda neler yapiyor, ne bileyim face dunyasi nasil merak ediyorum yani. Ya vallahi sapik degilim :-) savciliktan temiz kagidi falan gostereyim istersen :-)
    Neyse durdurayim kendimi yoksa yine destan yazacam. Yazima burda son verirken, hani olur da yine faceye dair bu istegimi yanitsiz birakirsan en azindan sunu soylim sana. Buraya daha cok yaz, hergun yaz, gunde bikac kere yaz :-) kimse okumazsa ben okurum. Bayiliyorum senin yazilarina. Hadi kal saglicakla :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gariban hayrancığım Işıl, mail kutunu iyi kurcala. Bana o gizlilik ayarları ile ilgili yazdığında Facebook adımı yazmıştım. Gizleyecek bir durum yok. Sadece akrabalarım ve beraber çalıştığım kişiler beni bilmesin, rahat dedikodu yapayım. Bir de Adana gibi bir yerde yalnız yaşadığımı sapıklar görmesin, hedef olmayayım. Bütün derdim bu yaaa

      Sil
    2. İyi bak. 11 Ağustos'ta mail atmışım sana.

      Sil
    3. Ayy ya ben onu bir sebepten hic gormemisim. Simdi okudum. Facebok da mesaj attim sana ama diger klasorune dusmustur. Bir bakip beni ekler misin.

      Sil
  3. Çok alemsin ne diyeyim ben sana,sayfayı merak ettim bakacağım ...Ama bak şimdi (ben de okurum yazılarını) sende de var bir kibir havası sanki öğretmenimmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili öğrencim. Hakkını yiyemeyeceğim. Ben de kibirliyim sahiden. İnsanların zekasını aşağılamaya bayılırım. Övünmeyi, böbürlenmeyi, sonradan görmeyi, kınamayı çok severim.
      Fakat bütün bunları yaptığımı kabul ederim ve bunlarla ilgili eleştirildiğimde bunu kaldırabilirim. Hatta bende OKB var yeeeaaaa diye muhabbeti laçkalaştırabilirim bile.
      Uyuz olduğum şey, yapmacıklık belki de sadece.

      Sil
    2. Sayfaya bakıp duruyordum,şaka mı gerçek mi anlayamadım yaa,güleyim mi üzüleyim mi bilemedim,ama üzüldüm daha çok yaa.. Biraz fazla gerçekçiyim sanırım....Ben de insanların zekasını aşağılamayı hiç sevmiyorum,üzülüyorum onlar için....OKB nedir diye baktım bir de,öğrenciyim ya hani :) Merak ediyorum seni,aynı okulda çalışsak anlaşabilr miydik acaba ...İyi akşamlar

      Sil
    3. Güleryüzlüysen, zekiysen, çabuk kaynaşıyorsan, her konuda şaka yapabiliyor, ve şaka kaldırabiliyorsan, alıngan değilsen anlaşabilirdik. Ama ben argo konuşmayı çok severim, bir de her konuyu bir şekilde erkeklere getirip onlar hakkında verip veriştirmeyi, ve evlilerin rutin davranışlarını kınamayı. Senin bu konularla ilgili sorunun varsa anlaşamayabilirdik.

      Sil
  4. Çok alemsin:) çok iyi tanimamissin ama. Iki ayaklı kibirlilerden bizim okulda da var birkaç adet. Bu arada mimledim seni. Vaktin olursa yaparsın. Istersen tabi. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Tanımlamışsın yazmak istemiştim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm