Bergen'in öldürüldüğü yaştayım

''Bütün zalim olanları 
Sen affetsen ben affetmem ''


Bergen - Sen Affetsen


Hayranlıktan öldüğüm Felsefe öğretmeni/yazar/şair/blogger 

Ali Lidar'dan en sevdiğim satırlar:

''Pavyonda çalıştığım yıllarda (dostlarım bilir 

üniversitenin ilk 

yıllarında pavyonda çalışmıştım, vestiyerde duruyor 

gelenin 

gidenin ceketini paltosunu alıp veriyordum) şarkıcı 

Pervin 

abla vardı. Her gece mutlaka bir tane Bergen şarkısı 

söyler 

ve söylerken de muhakkak ağlardı. Bir gün dayanamayıp 

sordum "abla madem bu şarkılar seni bu kadar üzüyor 

neden 

her gece söyüyorsun" diye. "Üzülüyorum be sosyolog 

(pavyonda lakabım sosyologdu)" dedi," kadersiz kadın 

bok 

yoluna öldü gitti. Ben de her gece bir şarkısını söyleyip 

kendimce anıyorum işte. Orospunun fatihası da böyle 

olur ne 

yapayım!!" Önce Pervin ablaya baktım sonra önümde 

duran 

Giddens'ın Sosyolojiye giriş kitabına.. Sonra dedim ki," 

Allah 

kabul etsin be ablam.."


Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm