Dizi Tavsiyesi Veriyorum, Beri Gelin

The Fall
http://dizilab.com/the-fall

Suç severler için, şu dizi kıtlığında gideri var. Asıl sevdiğim suç dizisi How to Get Away With Murder olmakla birlikte, onun yeni bölümlerini beklerken çerez oldu the Fall. 

Başrolündeki doğaüstü canlı 50 Shades of Grey filminin yıldızı, sakallı haliyle her an ekranda olduğundan hjksfgjsbjs

Cümlenin gelişini, gidişini unuttum. 

Shit!

Neyse, bir de başrolde zeki ve feminist aynı zamanda vamp kadınları seviyorum. How to Get Away With Murder'ın başrolünde olduğu gibi...

The Fall'ın başrolündeki kadın, gerçek adını bilmiyorum, Stella Gibson, erkekleri itin götüne sokarken, ağzından bal damlıyor adeta.

Bir iki alıntı ekledim, bakın:








Asıl bayıldığım cümlesi ise, son bölümde (2-7) adını unuttuğum kepçe kulaklı herife, sevişmelerinin sabahında söylediği şu oldu:





Bir kadın, bir erkeğe sormuş: ''Erkekler kadınların ne yapmasından korkar?''
Adam cevaplamış: ''Kadınların kendilerine gülmelerinden korkarlar.''
Kadınlara, erkeklerin ne yapmasından korktukları sorulmuş: ''Erkeklerin bizi öldürmelerinden korkarız.'' demişler. 


Yorumlar

  1. bu hatun "the x files" taki ajan değil mi ya? abi bebeydim izlediğimde ben yaşlandım, buna neden bi şeycik olmuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli dosyalar adıyla TGRT'de cuma akşamları geç saatte yayınlanırdı. çok meşurdu ya bilirsin

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)