Koridorumun bitmek bilmeyen güncellemesi

Geçenlerde bir arkadaşım, girişte açık ayakkabılıkların, ve portmantodaki çanta yığınının kötü göründüğünü söyledi. Dışarıdaydım. Geldim, yattım. Uyuyabilene aşk olsun. 
Kalktım, koridordaki iki açık ayakkabılığı giyinme odasına taşıdım. Portmantodaki çantaları da boşaltıp gardroba yerleştirdim. Bir tanesini bıraktım. Hava atmalık dursun askıda dedim. Vintage'cıdan aldım çünkü. Gören, LCW çocuk reyonundan aldığımı zannetse de.. Boşver..  Ne anlar millet vintagedan. 





Bunu yapmak için bahçeli evim olmasını bekleyemedim

Yorumlar

  1. o yağmur çizmeleri ne güzel olmuş öyle :)

    YanıtlaSil
  2. çizmelerden saksı olayı şahane olmuş :) hiç görmemiştim başka bi yerde çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecnebi evleri bloglarında görmüştüm ben. Bahçeli evim olunca yaparım diyordum ama bekleyemedim.

      Sil
  3. Yaaaa yağmurluk içindeki çiçek fikrine bayıldım. Çalsam olur muuuuuuu :)) Ben de evime yapıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepe tepe çal. Bulduğum her deliğe çiçek dikmek, en sevdiğim.

      Sil
    2. Çiçekleri hiç sevmem, hiç de çiçek yetiştirmedim ama fikrini o kadar beğendim ki ben de çiçek yetiştireceğim

      Sil
  4. Sevgili ablacığım sana bu mektubu bu kez izmir'den yazıyorum. Ben o yağmur cizmelerinin kırmızısını hala giydiğim için bir miktar utandım. Hemen çiçek diceğim. Emsiz enikten sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da İzmir'den beri gelmeyen, ama İzmir'deki yarine laf sokup duran bir kız, ve ne kadar da liseli lolita çizgisinden ayrılıp, salon kadını statüsüne yükselen bir kız ;)

      Sil
  5. Sevgili ablacığım sana bu mektubu bu kez izmir'den yazıyorum. Ben o yağmur cizmelerinin kırmızısını hala giydiğim için bir miktar utandım. Hemen çiçek diceğim. Emsiz enikten sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında