Makyajı Bıraktım

2009'da fondöten ve pudrayı,   
2010'da konsomatris makyajını,
2010'da saç boyatmayı,
2011'de takma kirpiği,
2012'de zilyon çeşit ojenin tamamını,
2012'de saç düzleştirici ve maşayı,
2013'te  işkence aletine benzeyen kirpik kıvırma aletini,
              (ki bir ara pillisini bile almıştım.)
              (bir de Tülin Şahin'den öğrendiğim yöntemle saç                     kurutma makinesi ile ısıtıp kıvırıyordum.                              Kalıcılık esastır.)
2014'te far ve allığı,
2015'te MAKYAJI bıraktım.

29 yaşıma 2 ay var. 158 boyundayım. Sıskayım. Kara ve kuruyum. Burnum bayaa çirkin. Zayıf olmama rağmen selülitliyim. Lisede şişko olduğum ve sonrasında aniden zayıfladığım için götüm çatlak dolu. Tahta memeliyim. Burun ve meme estetiği olmamı tavsiye eden çok oldu. Selülitlerime burun kıvırarak bakan ve çatlaklarımı gördüğünde gözlerini faltaşı gibi açan.. Makyajı bıraktığımdan beri öğrencilerim, arkadaşlarım hasta gibi göründüğümü söylüyorlar. 

Ama..

Kendimi hiç bu kadar özgür hissetmemiştim. 


Hepsini, bir anda, tek seferde bıraktım. Alıştıra alıştıra değil. 

No filter, no make up, no cart curt moda oldu şu sıralar. Sonuna kadar destekliyorum. Gördüğüm en bomba moda bu.

Beğenmeyen mi?

Go fuck yourself tatlım. 1.30 boyun ve 120 cm bel çevren ile kıl kaplı sırtın, ağız kokun, beni eleştirme hakkını elinden alıyor. 

Erkeğin parası ile kadının güzelliği takası dönemi bitti. O karanlık çağ kapandı. 



Yorumlar

  1. Acaba bi' gün ben de bırakır mıyım? I-ih hiç sanmıyorum. Rimelim yoksa ben de yokum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir zamanlar, ojesiz ellerle insan içine çıkarsam tutuklanacağımı zannediyordum. Alkol, sigara bağımlılığından pek bir farkı yok bence makyajın. Evet, seviyoruz, evet, bağımlı değilim, sevdiğimden yapıyorum, kendimi iyi hissettiğim için yapıyorum diyoruz. Ama bıraktıktan sonra hissettiklerinin yanında esamesi okunmaz emin ol. Bir gün rimelini bırakırsan buraya yorum yaz.

      Sil
    2. Başka bir hayatta belki dicem ama Reenkarnasyona da inanmıyorum:)

      Sil
  2. özel bir gün haricinde zaten makyaj yapmazdım ben. özel günde de yok denecek kadar az. onun haricinde bi kalem/far ve rimel. hiç oje filan kullanmadım ama severim bi kırmızı ojem var misal. arada evde ayaklarıma sürüp bakıp bakıp siliyorum (sebebi yok) :P
    çocuktan sonra tamamen bıraktım. hem dışarı çıkarken artık vaktim yok hem de doğal ürünlere merak saldım biraz. nemlendirici krem bile kullanmıyorum. her şeyin içinde katkı maddesi var ve her şey sağlıksız..
    onun dışında söylediğin özgürlük olayına da katılıyorum. insanlar ne beklerse beklesin, kimsenin güzel-hanım-bakımlı beklentisini karşılamak zorunda değilim/değiliz.
    Projeni destekliyorum :) Arınmışsın pisliklerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje sürüp, seyretme olayı keyifli olsa gerek. Ama ondan da işte temizlemesi zor olduğu için bıkmışsındır.
      Güzel olmayanlar hapse atılana kadar doğallığa devam

      Sil
  3. ha haaaa valla iyi yapmışın en iyisi özgürlük de miiii :)

    YanıtlaSil
  4. cildimiz ışıl ışılken, pudralar sürüp; gözlerimiz canlıyken göz makyajı yapıyoruz.
    yıllarla birlikte yüzümüz yıprandığında ise makyajı bırakıyoruz. aslında tam tersi olması gerekmez mi? :)
    eski fotolarıma bakıyorum 16-25 yaş arası ful makyaj yaparmışım.
    hatta öğrenciyken, benden uzun boylu bir sevgilim vardı, o gün beyaz gömlek giymiş. sarılıp yürümüştük akşam üstü. çocuk "gömleğimdeki bu leke de ne?" deyince bir baktım benim yüzümün izi çıkmış! (bronzlaştırıcı pudra)
    "bilmem ki" deyip elimle silmeye çalıştım tabii ama; ne kadar utanmıştım:)))
    hatırlayınca bak yine fenalıklar geldiii :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahhahaha :D Ben de az yaşamadım benzer sahneleri

      Sil
  5. Artıkın erkeğin yakışıklısı ile kadının paralısı çiftleşiyor azizim. bkz. yeni nesil oyuncular & sevgilileri. hiç itiraz edemeyeceğim hoş kadınlar; bin yaşında ve çirkin değiller gerçi ama olsun o da olur bir gün ♥
    her şeyi bıraktım da pudra, allık ve rimeli bırakamadım yavrum be. okula bir gün sıfır makyaj gidersem hamileler çocuklarını düşürür, ne bileyim kaos olur infial yaratırım diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana'da hala kadının genç ve güzeli ile erkeğin yaşlı ve zengini çiftleşiyor. Biz daha o aşamaya gelmedik. Haftasonu İstanbul'daydım. Kadınlar erkek gibi, erkekler kadın. Çok kınadım. Boku yedim.

      Sıfır makyaj olayı, gözleri alıştırmakla alakalı. Başta, hasta mısın, yorgun musun uykusuz musun falan diyorlar, sonra alışıyorlar

      Sil
  6. Artıkın erkeğin yakışıklısı ile kadının paralısı çiftleşiyor azizim. bkz. yeni nesil oyuncular & sevgilileri. hiç itiraz edemeyeceğim hoş kadınlar; bin yaşında ve çirkin değiller gerçi ama olsun o da olur bir gün ♥
    her şeyi bıraktım da pudra, allık ve rimeli bırakamadım yavrum be. okula bir gün sıfır makyaj gidersem hamileler çocuklarını düşürür, ne bileyim kaos olur infial yaratırım diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Artık dünya yapay duyguların dunyası olmuş, instagramda kızların halleri... zenginlikler:)) ultra güzellik halleri:))) Bunlar aşırı mükemmellik takıntısı, maneviyatsızlık ve özgüven yoksunluğundan.Dışı boş içi boş insanlar. bir kadın doğal güzeldir.doğallığı doğal şeylerle besleyip bakımını yapmakta ayrı guzellik katıyor. bunları bırakmana sevindim. Ben sevmezdim böyle seyleri denemedim de ama son bes yıldır doğal bitkisel kürlerle cildime saçıma bakıyorum. Herkes sana ne olmuş diyor. En basiti sana önereceğim aleovera alman guzel vintage evine.Saçına cildine şikayetçi olduğun çatlaklarının görünümünü iyileştiriyor. cildin kalitesi artıyor.Birde kozmik bakım diye bir blog var orayıda takip edebilirsin. bu arada kendinize ne yermişsiniz burnuna yorum yapanlar halt etmiş. ismini unuttuğum bir manken vardı. Karadenizlilere has bi burun yapısı vardır ya öyle bir burnu vardı. O kadına çok yakıştırıyordum. acayip karakteristlik asi değişik bi havası vardı. bi ara merak ettim baktım estetik yaptırmış. Güzelliği gitmişti he estetiğide kötü değil yapayda değil ama o eski orjinallik yoktu artık :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iğrenç bir türkçeyle yazmışım misinizler saçma yerlerde. Klavyeye bi alışamadım yaa. klavyeyle dümdüz dalıp yazıyorum. :)))

      Sil
    2. ne iğrenç bir türkçeyle yazmışım misinizler saçma yerlerde. Klavyeye bi alışamadım yaa. klavyeyle dümdüz dalıp yazıyorum. :)))

      Sil
    3. Bakınca ''o neydi gızzz'' dedirtecek bir çirkin de değilim. Akılda kalacak bir güzelliğim de yok. Burun benim tahta meme benim, hiiiç değiştirmeye niyetim yok. Beğenmeyen -memleket meme ve bebe burun dolu- gidip onlardan birini tercih edebilir. Hiç sorun değil. Bu bedeni ben yaratmadım, allah yarattı. Saçımda boya, tırnağımda manikür yok. Saçlarım dişlerim ellerim ayaklarım tırnaklarım tertemiz, sabah akşam mis gibi kokarım ooohhhh. İşte güzellik budur. Ötesini isteyen de öte gitsin. Eli yüzü düzgün bir öğretmen kız da evde kalsın, böyle güzel bir evde kalmayı kim istemez :D
      Aleovera balkonumda var. Ne yapmalıyım onunla?

      Sil
  8. Artık dünya yapay duyguların dunyası olmuş, instagramda kızların halleri... zenginlikler:)) ultra güzellik halleri:))) Bunlar aşırı mükemmellik takıntısı, maneviyatsızlık ve özgüven yoksunluğundan.Dışı boş içi boş insanlar. bir kadın doğal güzeldir.doğallığı doğal şeylerle besleyip bakımını yapmakta ayrı guzellik katıyor. bunları bırakmana sevindim. Ben sevmezdim böyle seyleri denemedim de ama son bes yıldır doğal bitkisel kürlerle cildime saçıma bakıyorum. Herkes sana ne olmuş diyor. En basiti sana önereceğim aleovera alman guzel vintage evine.Saçına cildine şikayetçi olduğun çatlaklarının görünümünü iyileştiriyor. cildin kalitesi artıyor.Birde kozmik bakım diye bir blog var orayıda takip edebilirsin. bu arada kendinize ne yermişsiniz burnuna yorum yapanlar halt etmiş. ismini unuttuğum bir manken vardı. Karadenizlilere has bi burun yapısı vardır ya öyle bir burnu vardı. O kadına çok yakıştırıyordum. acayip karakteristlik asi değişik bi havası vardı. bi ara merak ettim baktım estetik yaptırmış. Güzelliği gitmişti he estetiğide kötü değil yapayda değil ama o eski orjinallik yoktu artık :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm