Metin Eloğlu




İnsan seni sevince iş-güç sahibi oluyor

Şair oluyor mesela

Meyhaneden cayıyor bir akşamüzeri

Caysın be güzel

Caysın be iyi

Tütünü bırakıyor , tütün neyime zarar

Keseme zarar , ciğerime zara , sevdama zarar

Seni sevince adamın papuçları eskimiyor

Beti-benzi yeni çarktan çıkmış gibi

Seni sevince insan bilgili saygılı gönlü gani şen

Saçları zencefilli

Erkencecik evine dönmek istiyor canı

Hep seni düşün

Hep seni yaşat

Hep seni yıka

Seni doyur üç öğün

Seni bir kanım uyut , sonra uyandır

Lokman hekim , seni sev diyor bana

Seni sevmeseydim

 ilkbaharı kodunsa bul gayrı

İstanbul diye bir kent yoktu ki yeryüzünde

Umut diye bir şey yoktu ki , seni sevmeseydim

Hak , hukuk , bereket diye

Eşitlik , kardeşlik , hürriyet diye

Yüreğime sağlık ne iyi ettim..!


(Metin Eloğlu)

Yorumlar

  1. şiirden tek kelime anlamayan odunun tekiyim. olmaz ya olur da eşim şiir filan yazsa/gönderse oturur imla hatalarını filan bulur, rezil ederim :P

    ama bunu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay mümkünse kendi yazmasın da, (''Türkiye'de her 3 kişiden 4ü şairdir.'' İmza: Aziz Nesin)
      böyle muhteşem şiirlerden yollasın sana. Yani bence bana yollansa, çok sevinirdim.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında