Sinema Odamı Zombiler Bastı


Kabak çekirdeği? -------  Burada!
Kabuk tabağı?----------- Burada!
Ruffles? ----------------Burada!
Doritos? -----------------Burada!
Havuç - portakal suyu karışımı? ----------Burada!
Beyaz leblebi? ----------------Burada!
Kareli battaniyem? -------------Burada!
Polar eşofmanımın üstüne çektiğim polar çoraplarım?---Burada!

Zombiler de geldiğine göre The Walking Dead aşıkları için çekilen yeni dizim Fear The Walking Dead'e başlayabilirim.

Durmak yok! Kafalarına kafalarına sıkmaya devam! Onları öldürmeyen darbe, güçlendiriyor!





Yorumlar

  1. Yeni sezonun ilk bölümünü izleyip beklemekteyim biraz ilerlesin diye. Walking Dead'i beklerken İzombie dizisine denk geldim. İzombie de güzel tavsiye ederim. Şu sıralar kore dizileri zombiler izlerken Game of the Thrones bekleyenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ben deeee. Cücenin zeka fışkırmalı laf sokmalarını özledim. Izombie ilk kez duydum. Bir bakayım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)