Son hedefimiz üremek, ileri!

İnsan, hedefsiz yaşayamıyor. 

36, 37, 38, 40 yaşlarında ikisi boşanmış, ikisi hiç evlenmemiş, boşanmış olanlardan biri çocuklu, biri çocuksuz üç kadın tanıdım. Dört etti, pardon.

Dördünün de ortak özelliği, zengin koca istiyorum diye beni hunharca kınamaları..

Dördünün de ortak özelliği, şehirli, modern, kariyerli, yalnız yaşayan güçlü kadınlar olmaları..

Dördünün de ortak hedefi, vasat bir adam bulup en az birer tane çocuk yapmak. Sonra boşansalar da sorun değilmiş.

Çocuk, hayatta en büyük hedefleriymiş.

Zengin koca da neymiş

Aldatırmış

Ezermiş

Bir de zengin koca beni ne yapsınmış. (Bunda doğruluk payı var)

Tüm hedeflerini gerçekleştirmiş olmanın rehaveti onları bir süre sıkınca yeni ve büyük bir hedefe yönelmeleri şaşırtmadı beni.

Yoksa, her şeyin dört dörtlük olduğu hayatları, batardı bir taraflarına

Ben çocuk istemiyorum.

Neden isteyeyim ki?

Önümde başka hedef var.

Sırayı bozamam.

Ev istiyorum.

Bahçe içinde, kendi elimle yaptığım, büyük, tek katlı bir ev. 

Sıradaki hedefe ulaştıktan sonra bir sonrakinin ne olacağını Allah bilir. 

Öyle ya, hedefsiz yaşanmaz.

Kim bilir.. O dört kadını anladığım günler de gelir belki.

Yumurta sayım azalıyor. Tükenmeden çoğalmalı, minik Tuba'lar serpiştirmeliyim sağa sola derim.

Allah büyük..

Yorumlar

  1. Boyle biriktirip birden fazla gonderi paylasman iyi oluyor. Her ne kadar ben senden her Allahin gunu yeni bir yazi beklesem de, yinede onca gun birsey goremeyip bir anda birden fazla yazini okumak cok keyifli oluyor.
    Gelelim bu yazin hakkindaki yorumuma.
    Bahsettigin dort kadini belli açilardan anlayabiliyorum. Bazi kadinlarin cocuk sahibi olma arzusu cok gucludur. Ama merak ettigim bazi seyler var. İlki, amac sadece cocuksa neden bu kadar uzun zaman beklemisler? Cocukla gecirebilecekleri tum o guzel zamanlari cok daha erken, cok daha keyif alabilecekleri bir zaman diliminde yasayabilirlerdi. Cocuk sahibi olmak icin son sanslari diyebilecegimiz bu yaslari beklemek cok mantiksiz.
    Bir diger merak ettigim sey ise, cocuk projelerinde kullanip daha sonra atacaklari o vasat adamlara nasil bu denli guvenebiliyorlar? Biliyorsun guzel ulkemiz de pek bir zararsiz gorunen, cocuk icin dogru kisi sanilan 'vasat' adamciklar bile bosanma durumlarinda hayli tehlikeli oluyorlar. O simdinin guclu, yalniz yasayan, parasi pulu olan kadinlarin hayati bir daha asla eskisi gibi olamiyor. Bir daha asla bir erkek arkadaslari, asla eski guzel 'ozgur' gunleri olmuyor, olamiyor. O vasat sandiklari adam gercek yuzunu ortaya cikarip kadinin geri kalan hayatini da kendi buyrugu altina pek rahat bi sekilde aliyor. En yurek yemis kadini dahi bu durumdan kurtulamiyor. En ufak bir 'racona ters' hareketlerinde aninda bir ayar geliyor. 'Bana bak alirim cocugu elinden ha...' 'Lan o kazandigini sandigin velayet bir yanlis hareketine bakar ha...' 'Lan akilli ol benim canimi sıkma, bi daha o cocugun yuzunu zor gorursun...'
    Hal boyleyken o dort kadin arkadasin sirf cocuk icin hayatlarinin geri kalanini feda edebilecek mi gercekten, o yurek var mi onlarda merak ettim dogrusu.
    -ışıl-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlardan birinin zaten 2 çocuğu var. İlk çocuğunu 19 yaşındayken doğurmuş. Ama çocukları çok seviyormuş. Yeni bir evlilik yapmayı bu nedenle istiyor.

      Diğerleri ise şehirli özgür kadın yaşam biçiminin hızlı akışında çocuk sahibi olmayı hiç bir zaman istememişler. Zaman zaman ilişkileri olmuş. Nitekim biri kısa süreli bir evlilik de yapmış. Gezmeye tozmaya yeni doyduklarından, daha şimdilerde çocuk sahibi olma dürtüsü kendini göstermiş.

      Ben de şehirli özgür kadın prototipi olduğum için, benim de bir kaç sene sonra kendileri gibi düşüneceğimi iddia ediyorlar. Belki haklılardır. Bilemem. Ama inşallah haksızdırlar.

      Vasat adamcık mevzuunda çok haklısın. Çocuk yapayım da ondan sonra tufan modundalar. Bir sperm alabilmek için kendilerini ne büyük risklere atacaklarından bihaberler.

      Sil
  2. "Çocuğunuz olana dek, birini sevme kapasitesini asla bilemezsiniz " diye bir cümle okumuştum. Her şey geçici insanın hayatında ve üstelik sıkıcı. Yalnız olmak sıkıcı ,sürekli film izlemek sıkıcı kocanla bile bazen sıkılıyorsun aynı evin içinde. Tek sıkıcı olmayan seni sıkmayan varlık çocuk tabi bana göre. Çocuk sürekli değişir seni de değiştirir. Çocuğunla büyür öğrenirsin. Ha zor , yorucu yıpratıcı bazen sinir hoplatan şeyler yaşıyorum. Zaten öyle olmasa yaşadığım hiçbir şey bana anne olma hissinden daha değerli gelmiyor. Bunlar benim naçizane görüşlerim tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatmadım, bilemem kiii.. Ancak atıp tutarım :P

      Sil
  3. İnşallah tadarsın :) beddua olarak alma kesinlikle iyi niyetle söyledim. Ayrıca çocuğu olmadan önce söylenen tüm sözler kabul edilir söz söyleyen insan yadırganmaz. Bu yüzden atıp tutabilirsin :) Takipteyim :p

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm