Uzay'a Yolculuk






Hatıralar başucumda nöbet tutar gece gündüz



Bekler beni



Düşlerim var benim hayallerim var



Fikrim derya deniz fikrim geri getirir seni



Ne eserim ne yağarım dururum mateme dilsiz dağ gibi



Dualarım var dualarım var



Yazarım söylerim yana yana ismini




Yarıda kaldı şarkılar aman



Bu yaraya deva değil zaman



Ateş düştüğü yeri yakar



Bu düzeni bozuk dünya yalan



Ötme bülbül ötme can ayazda kışta


Sen gülü terk etme şarkılar şiirler yasta


Sezen Aksu yazmış. Uzay Heparı'nın ardından. Yeni 

öğrendim.

Levent Yüksel mi daha iyi söylüyor, Kubat mı?

Arada kalacağıma, derede kalırım. Her ikisinden de 

sırayla dinlerim. 

Takma kirpik kullandığım dönem, kirpiklerimi yere 

düşürüp, ''Bir insanın başına gelebilecek en kötü şey 

kirpiklerini kaybetmektir'' deyip, kahkahayı patlatmıştım. 

Durumun vehametini anlayamayan arkadaşım, büyük bir 

ciddiyetle: ''Hayır, bir insanın başına gelebilecek en kötü 

şey, sevdiklerini kaybetmektir.'' demişti. Nasıl aylarca 

dalga geçtik kendisiyle. 

Belki de durumun vehametini asıl ben 

anlayamamamıştım.

Sevdiklerimi hiç kaybetmedim.


Türküler, şiirler nasıl yas tutar bilmem.

Çok şükür.

Yorumlar

  1. ben de hamileliğimin o sayısız uykusuz gecelerinden birinde gece. melek ve bizim çocuklar'ı izlemiştim. o zaman küçük bir araştırma yapmıştım merak edip, öldüğünde çocuk yaştaydık zira hayal meyaldi hatırladıklarım da öyle öğrenmiştim bu şarkıyı sezen aksu'nun ona yazdığını. tesadüf sen de yazmışsın, şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O neymiş ki? Güzel bir şeyse ben de izleyeyim

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm