3-5 Dizi Tavsiyesi

1- Fear the Walking Dead
Bir The Walking Dead hayranıysanız mutlaka izlemelisiniz. Olayların nasıl o aşamaya geldiğini gösteriyor. Çok kaliteli. Henüz 6 bölüm yayınlandı.



2- How to Get Away With Murder
Suç, gizem, polisiye, entrika. Hepsi bu dizide. Başrol oyuncusu çok başarılı. 2 sezon bitti şimdilik.



3- The Fall
Bu bir İngiliz dizisi. 5'er bölümden 2 sezon yayınlandı. İngilizlerin o tatlı telaffuzlarını dinlemek için bile izlenir. Polisiye. Seri katil. Zeki bir dedektif. Sevdiğim her şey bu dizide.


4- Narcos
Kolombiya ABD arasında uyuşturucu ticareti 
yapan mafya babaları ve onların peşindeki narkotik 
ajanları anlatıyor. Bu diziyi, sadece Güney 
Amerikalı'ların o tatlı İspanyolca konuşmaları için 
bile izlemelisiniz. Suç ve aksiyon dizisi. 
Oyunculuklar bomba. Ve gerçek bir uyuşturucu 
tacirinin hayatını anlatıyor.  
(Pablo Escabar 1949- 1993)






5 - Orphan Black
Şimdilik 3 sezon bitirdi. İngiliz dizisi. Efemine 
Felix karakterinin muhteşem aksanı için bile 
izlenebilir. Onun dışında çok etkileyici bir bilim 
kurgu ve suç dizisi. Her an şaşırmaya hazır olun.


Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walking dead hariç diğerlerini izlemedim ama izleme listeme ekledim. Bu seneye kadar takip ettiğim Vampire Diares başrol oyuncusu çıkınca artık izleme hevesim kalmadı. Kore dizilerini bırakamıyorum şuan. Samimi bir anlatımları var. Yine tavsiye ederim mutlaka bir tane kore dizin olsun :) It's okay It's love ,Man from Stars , Master sun , Kill me Heal me , Healer, Secret Garden başlıcaları :) Tabi Game of the Thrones en favorim. Bu dizi de olmaz dediğin her şey oluyor , ölmez dediğin kişiler bir anda ölüyor. Eee ne olacak şimdi diyorsun

      Sil
    2. Tavsiye ettiğim dizi Walking Dead değil, Walking Dead hayranlarının seveceği Fear The Walking Dead. Virüsün nasıl ortaya çıktığını anlatıyor. Game of Thrones'u ben de izledim. Amerikan dizilerinden en iyilerini bitirdiğim için, paylaştıklarım yeni favorilerim.

      Vampire Diaries hiç bakmadım.

      Kore dizileri tavsiye etmiştin de, ben kasten Amerikan veya İngiliz dizileri izliyorum. Köy okulunda çalışıyorum. 5 yıldır whats your name how are you demekten İngilizce'yi unutma endişem var. En keyifli pratik yapma yolu da dizi izlemek oluyor. Ama bir tane de Kore dizisine başlayabilirim.

      Sil
  2. Maşallah diyorum dizi izleme hızına. Ama yararlı bir post olmuş bence. Biraz daha ayrıntılandırsamıydın sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul ve ev işleri dışında yaptığım tek şey dizi izlemek. Hobim yok, fobim yok, gezmem tozmam yok. Sen beni 15 tatilde gör. Sinema odamı abur cuburla doldurur. Sabah girer, akşam çıkarım. Aralıksız izleme rekorum 8 bölümle Dexter. 2 yıldır falan formdan düştüm. 1 ya da 2 bölüm izleyince uykum geliyor. En iyi diziler listelerinde zaten herkesin bildiği ve izlediği diziler görülüyor, anlatılıyor. Ben onların hepsini izlemiş biri olarak, sizlere alternatif sunayım dedim. Gördüğün üzere polisiye dizileri seviyorum. Yukarıda yazdığım dizileri zaten birer bölüm izlesen işi gücü bırakır, koltuğuna çivilenirsin. Vaktim yok diyorsan her birinin fragmanını izle mutlaka. Hepsinin ortak yanı, seni merak içinde bırakıp, bir sonraki bölümü izlemeye zorlamaları. :) Mutlaka cinayet var, mutlaka bir kovalamaca var, mutlaka dedektif var. Kan var, silah var, ipuçları var, gizem var, daha ne kadar detaylandırayım ayol. :P

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)