Giyinme Odam 2015 Aralık







Yorumlar

  1. gerçekten çok tatlı bir oda, hele de o dolapların güzelliğine bittim. bir de ayakkabılar için bu tür dolaplara benzer bulabilirsen mükemmel olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hedeflerime bir bir kavuşunca, yeni hedefler belirliyorum tabi. Ayakkabılar için antika dolap arayışlarına başlayayım. Hiç uymuyor o Evidea'dan aldığım uyduruk kitaplık.

      Sil
  2. Aslında büyük olan dolap beyaza boyansa çok güzel olur. Naçizane fikrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yo yooooo. Koyu renk sempatizanı olmasam da antikaların orijinalliğini bozmak istemiyorum

      Sil
  3. Çok gelenekselci bir oda, eski gardırop falan ama güzelmiş ve değerlidir, diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri 30, diğeri 59 yaşında. Ve şanslıyım ki birini bedavaya, diğerini de ucuza aldım.

      Sil
  4. güle güle giyin bacım pek hoş pek ferah

    YanıtlaSil
  5. pardon oğlanın adıyla girmişim esin ben

    YanıtlaSil
  6. güle güle giyin bacım pek hoş pek ferah

    YanıtlaSil
  7. Halın yanıp manmaz inşallah ne biçim de gözüm kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perabulvarı'ndan 200küsür liraya aldım. Çok da sevdim. Altı kaydırmazlı, ince bir şey.

      Sil
  8. Gardropların fiyatları nedir acaba hangisi bedavaya geldi ben küçük dolaptan kızımın odasına alıp boyatmak istiyorum sizce böyle bir dolap bulursam en çok kaç lira vermeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ikisini de tanıdıklardan aldım. Büyük olanı, bir kaç mobilya ile birlikte, yeni bir gardrop karşılığında arkadaşımın annesinden aldım. Küçük olanı ise ablamın görümcesi verdi. Eşe dosta haber salmanızı tavsiye ederim. Mutlaka elinde olup da kurtulmak isteyen vardır. Fiyat araştırması için sahibinden.com'a bir göz gezdirin. Ortalama bir fikir sahibi olursunuz. Ama bence 300-400den fazla vermeyin. Bir de bunun nakliyesi var.

      Sil
  9. Valla ben herkese söylüyorum haber salmadığım yer kalmadı eski eşya aradığımı her türlüsünü kabul ettiğimi sürekli dile getiriyorum ama ters mi tepiyor nedir malları kıymete biniyor en iyisi sahibindenden almak galiba fiyay bilgisi için teşekkürler;) sizde bu güzel dolaplarınızı güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı