Silverline vs. Big Chill




Zengin koca bulamadığım için yıllardır içimde ukdedir Big Chill ve Smeg. Zengin kocişko bulanlar çoktan benim başlattığım modaları demode ettiler bile. Ama modası geçse de bunlara kafayı taktım. Beni kimse almaz da, olur da almak isteyen olursa, eline alınacaklar listesini veririm. Sonra adam, seninki altından herhalde der, topuklar bir güzel. Ama bir dakika kaçma! Ben öğretmenim. Hani şu ideal gelin adayı. Hani yürüyen bankamatik. Öğleyin 1'de eve gelir, veletlerine bakarım, evi siler süpürür, üç çeşit yemek yaparım. Her haftasonu annene gider, kadıncağızın altın günü için hazırlıklarına yardım eder, misafirlerine hizmet ederim. Bak ben ideal gelinim. Özel gün tüzel gün demem, annene mütemadiyen fincanlar, çiçekler, biblolar alırım. Annenle tanıştığım gün ''anneciğim'' derim. Yalakalığını fazla belli etme dersen, ''anne'' derim. Babana en şık kravat iğnelerini, kol düğmelerini alır, pazar mangalı ritüelinde sofra kurucu, bulaşık yıkayıcı olurum. Bayramlarda adlarını bile unuttuğun akrabalarına gider, nasıl hayırlı bir gelin olduğumu gösteririm. Annene, ''Anneciğim, benim sarmalarım seninkiler gibi incecik olmuyor. Bana da öğretir misin bu işin sırrını?'' diye sorarım. 

İstek listemi kabarık görme. İnan, hepsi ihtiyaç.

Hem bak şu an çok şanslı günündesin. Senin orta halli ev ekonominin sultanı olarak Big Chill sevdamı çocuklarımızı büyütüp evden postalayacağımız yıllara sakladım. Silverline diye bir marka retro ankastre set yapmış. Vallahi gayet de güzel olmuş. Adamlar yapıyo aaabi! Hem Arçelik'in renkli ama sıradan çamaşır makineleri gibi de değil, bildiğin olmuş yani.

Ekonominin sultanı sözlün, senin refahın için en uygun fiyat araştırması da yaptı. Silverlıne'ın kendi sitesinde 4375 lira olan seti, bir başka sitede 3000 liraya buldum. 1375 lira borçlusun diye üzülme. Onu da yine seninle ortak yaşayacağımız evimiz için değerlendireceğim. Paran kesinlikle dışarıya gitmeyecek. 

Silverline Retro setin bir Big Chill olmadığının farkındayım. Lütfen sen de benim ne kadar mütevazi olduğumun farkında ol. 


Büyük aşkım Big Chill fırınlı ocak = 4815 dolar = çok türk lirası





Yorumlar

  1. Akşam akşam beni güldürdünüz.Güzel bir ankastre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İnşallah zengin kocaya gerek kalmaz da kendim alırım.

      Sil
  2. bizim ankastre silvirline ama tabi bu alengirli modellerden değil :)
    ankara sitelerde ORİJİNAL diye bir yer var, tam senlik. gidersiniz beyfendiler adamakıllı pazarlık yapar, 2000 TL'ye bağlar :)
    üstüne de banyo setleri filan bakarsın :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteler ne? Bir Semt adı falan mı? Adana'ya ücretsiz getirirler mi ki? :P

      Sil
    2. Baktım şimdi. Ne ararsan varcı dükkanı. Burayı çok seveceğimi hissettim. İnşallah giderim.

      Sil
    3. aaa ankara siteleri bilmeyen bi kadın!
      tee tokattan kalkıp mobilyalarını burdan aldıran gelinler gördüm. siteler ankaranın girişinde bi semt. o orijinal (sanırım dükkanın adı ORJİNAL) mükemmel bir yer. ben gidince nasıl gözün döndüyse eşim bir daha seni asla oraya götürmem demişti :)

      Sil
  3. Blogunuza bayılıyorum. Hatta kardeşime de tavsiye ettim. Meslektaşız bu arada. Çok güçlü görünüyorsunuz buradan bakınca. Yalnız yasamak, evlilik konusunda seçici davranmak gibi konularda takdir ediyorum sizi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında