Tek kankam evleniyor :(

    
            

    Dünyada bir tanecik kankam var. O da evlenmeye karar verdi. Bugünün geleceğini biliyordum, ama bu kadar çabuk ..? Özgür kızların salsa başı, erkek düşmanlarının Duygu Asena'sı, kendi ayakları üstünde durmanın stilettolusu kankam evlenecek.

Benim aksime zengin koca meraklısı değil. Dolayısıyla ömrünü o ütopik Richie Rich'i bekleyerek geçirecek değildi elbet.

Benim aksime, çocuk yapma karşıtı da değil. Bilakis, çoğalmaya her hücresiyle, kıvama gelmiş bekleyen yumurtalarıyla hazır.

Analar, oğullarına hiç bir gelini layık görmezler ya. Misal benim annem, ağabeyime göre 3 derece daha güzel olan yengeme (bu kelimeyi sevmiyorum ama ne denir bilemedim) bile bir kulp takmıştı: 1- Öğretmen değil   2- Saçı da çok seyrekmiş.

Bu arada ağabeyim öğretmen falan değil. Ama annem her anne gibi oğluna öğretmen gelin layık görüyor.

Hatta dünyadaki tek kankamı ağabeyim için istedi. Ama dünyadaki tek kankam ağabeyimin yanında sarı nişan gelinliği giyip, ona da aynı sarıdan kıravat taktırmak istemedi. Haklıydı, Allah var. Ağabeyime ben de layık görmedim dünyadaki tek kankamı.

Onu hep Engin Altan Düzyatan'ın yanında maskülen ama göğüs dekolteli bir pantolon ceket takımla hayal ettim. 13 cm Christian Louboutin'leriyle salınmalıydı kocasının yanında. 

Olmadı.

Olacakları hep birlikte seyredip, göreceğiz. 

Bana demişti ki, ''Nikah masasında bile olsam, onaylamadığın bir evliliği yapmama izin verme. Bana engel ol.''

Onaylamıyorum.

Ama engel de olamıyorum.

Armut saplı üzüm çöplü anlayışımla, dünyadaki tek kankamı da kendim gibi yalnızlık kuyusuna çekmek istemiyorum. Hem de o yalnız olmayı hiç istemezken..

Ne diyebilirim ki..

Hayırlıysa beri gelsin, hayırsızsa öte gitsin..

Yorumlar

  1. Offff en yakın arkadaşın evlenmesi!!!!!! sıkıntı büyük. Kimseyi ona yakıştıramazsın yanına. Bir de artık resmi olarak 2+1 sindir. Korkulu rüyaaam. Umarım kankan mutlu olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak şehirlerde yaşadığımız için 2+1 bile olamayacağız. Müstakbel kocası artık Adana'ya beni ziyarete gelmesine de izin vermiyor. Bense evlendikten sonra onun evine gidemem. Çekinirim kocasından. Anlayacağın, boku yedik

      Sil
  2. Yaşayacağı il çok mu uzak sana ? Gidip gelebilseniz keşke. Dost kolay bulunmuyor. Belirli bir yaştan sonra da kimse dost olamıyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm