Yoooooooo Olamaaaaaazzzz

Dünyadaki tek kankam evlilik teklifi aldı. O çok mutlu, ben çok endişeliyim. Yüzüğünü görünce endişelerim iyice alevlendi. 


Pırlantaymış evet, pahalıymış evet. Ama bu gördüğüm el, dünyadaki tek kankama ait olamaz. Herkesin elinde bir örneği bulunan bu yüzüğü, o takmış olamaz. Allahım aşk böyle bir şey miydi? Aşk, sevdiğin uğruna, kim olduğundan vazgeçmek miydi? 

:(

Nişanda da bunun ardına ya da önüne bir alyans mı takacak? Şöyle mi gezecek? 


Hayır yaa!! Uyanmak istiyorum bu kabustan! 

Aşık olunca kim olduğunu unutan dünyadaki tek kankamı şu gelinliklerden birinin içinde görmek istemiyorum.






Aşık olunca hepimiz kezban mı olmalıyız? Bunu engellemenin bir yolu yok mu?

Yoksa hepimiz için hayaller kır düğünü, 




Hayatlar, Rüya Müzikhol mü?

Yoksa bir gün evlenirsem benim düğünümde de 'Lütfen çocuklarınız pistten alın'' mı denecek? Yoksa benim düğünüm mü olacak? Yoksa düğün pastasını ben kocama, kocam bana yedirmeye mi çalışacağız?

Kafamda deli sorular...

Yorumlar

  1. Aynen cicim daha beterlerini söyleyim. Kafanda on katlı bina boyunda topuz, kuaförden çıkarken damadı donuna kadar soyma telaşı, şehri gürültüye boğan bakııııın ben evleniyorum mutluyum ilanı veren konvoy, konvoyun önünü kesen veletler, ve yerlere saçılan içi boş zarflar, Mustafa çecelimsi şarkıcıların söylediği şarkılarda dans, dans biter bitmez angaranın bağları büklüm büklüm yolları, sarhoş dayı, eteğine basan yenge, bıçak kesmiyor diyen garson, kulağını patlatan beyninin içinde çalmak isteyen davulcu, gavırlardan Arak Çiçek fırlatma seramonisi ve şiş ayaklar.. :) tavsiyem tecavüzden kaçış yoksa zevk almaya bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gavurlardan arak dedin ve bam telime bastın. Çoğu rutin kutlamaları, arak olduğundan ötürü sevmiyorum. Yok ayakkabının altına bekarların isimlerini yaz, en önce silinen önce evlenecek, yok çiçeği kim kaparsa o evlenecek.. Bunlar hem araklama gelenekler, hem kadınları evlenme meraklısı gösterip aşağılayan hareketler. 2-3 bin lira geliri olan bir çiftin, bilmem kaç bin liralık gelinlik ve bilmem kaç bin liralık tek taş alması, yemekli düğün yapması vs de zenginlerden araklama. Zengin kocayı bulduysan ne ala. Bulamadıysan dön bir kendine bak. Görgüsüzlüğün alemi yok. Kredi çekip, millet oynasın zıplasın, yesin içsin diye bprç batağına saplanmanın alemi yok. Birileri prenses gelinlik giyiyor diye aynısını giymenin, tek taşın yanına tam tur ve alyans takıyor diye takmasın, birileri kınasında kız arkadaşlarının kafasına kırmızı tül taktı diye herkes takmasın, Aşk-ı Memnu'da kına gecesinde Behlül maskesi takıldı diye herkes takmasın. İnsanların en özel ve önemli günlerinde kendi beyinlerini kullanmamaları...?

      Kendi açımdan olayları değerlendirecek olursam, zevk almaya bak dedin ya.. Bir gün zengin koca bulursam bundan hepinizin haberi olacak. Ve benim tabiatıma ters olan hiç bir şeyi, altın gelsin, beşi bir yerde takılsın, kaynanam laf etmesin, akrabalar alınmasın, şöyleyken böyle olsun diye yapmayacağım.

      Bekara karı boşamak kolay diyeceksin belki ama zamanla bu konularda ne kadar katı olduğumu kanıtlayacağım.

      Sil
  2. Evet aşkın en belirgin etkisi körlük :) ya da görüyorsun belki ama önemsiz geliyor.. Ama arkadaş bazı insan da ne abartıyor hakkaten! Üstteki yoruma bir de takı törenini ekleyelim lütfen.. Yıl 2016 olmuş Ankara'nın göbeğinde "lüks" bir düğünde gelinin amcasının küçük bibisindeeeen diye anons geçtiler.. Şaka gibi ya!
    Tabi o kadar özenip işlerin ters gitmesi durumları da olmuyor değil. Bizim düğünde müzisyen mesela.. Adam ne dertliydi bi nikah masasını çalmadı. Eminim salondakiler benim eski sevgilim olduğunu düşünmüştür. Yani düşün, şehrin en gösterişli oteli.. Irmak kenarı manzaralı çok şık zayıf döşenmiş güzel bir salon, yemekler vs on numara.. Hayal ve görevlilerle konuşulan elit müzikler, Adam başladı arabeske.uyardik defalarca ama bir sonraki şarkıda eskiye döndü kabus gibiydi. Aradan gecmis 5 yıl bak yine sinir oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zayıf değil yahu zaRif :))

      Sil
    2. Takı töreni, müslüman olduğunu iddia eden insanların kibir gösterisi

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)