Biz hep biraz fazla açılırız.

''İhtiyar balıkçı, Karayipler'de 85 gün olta salladıktan ve 

eve eli boş döndükten sonra, bir gün iyice açılıp, ''büyük 

balık''ı yakalar.
Lakin kıyıya dönerken, yedeğine aldığı, teknesinden 

yarım metre daha büyük olan bu kılıç balığı, yol boyu 

kan kokusuna gelen canavar köpek balıklarınca didik 

didik edilir. 

Balıkçının bu korkunç mücadeleden elinde kala kala dev 

balığın iskeleti kalmıştır.
Kan revan içinde, uykusuz ve bitkin, sahile yanaşırken, 

''Beni adamakıllı yendiler. Hem de ne yeniş..'' diye 

geçirir içinden...

''Yenilmedim aslında, belki biraz fazla açıldım, o kadar.'' 

Hayat yolculuğumuz da öyle değil midir?
Kimi için güzel bir kadındır ''büyük balık'', kimi için 

zengin bir damat, iyi bir hayat, hayırlı bir evlat ya da 

müstakil bir ev, son model bir araba, sınırsız servet..
Kimi, büyük balığı hiç görmeden ölür. Kimi, bir kez tuttu 

mu, bir daha açılmaz hiç.. Onunla gömülür. Kimi ise 

yaşam denilen şakaya gelmez deryanın dalgalarında 

yalpalana yalpalana arar büyük balığı bir ömür boyu.. 

Açıldıkça bulma şansıyla birlikte artar yitirme ihtimali.. 

Zor bulanlar çabuk yitirir bazen..

Acımasızca yağmalanır ve sonuçta elde bir kılçıkla 

kalakalırlar. Yenilgi değildir onlarınki aslında...
Olsa olsa biraz fazla açılmışlardır.

Ama insanlık, kısmen de onların fazla açılması 

sayesinde

ilerler. ''

Murat Dengiz - Takım Çalışması Teknikleri


Yorumlar

  1. Merhaba blogumda çekiliş yapıyorum ve bu ilk çekilişim, katılırsanız çok memnun olurum, sevgiler http://mutlugunlugum.blogspot.com.tr/2016/01/ilk-cekilisim-kisiye-ozel-ahsap-tablo.html

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben o son maymunu çok sevdim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı