90-45-90, seksi bacaklı bir puf olsun









Bunlardan birini alıp, salonda orta sehpa niyetine kullanayım diyorum. Orta sehpamı da anneme vereyim. Hem anneler bu günler için vardır sonuçta. Ha bir de sarma yapar, Dost yoğurt kabına koyup verirler. Oyy şirinliğim geldi. 

Bu aralar bir mutsuzum bir mutsuzum. Psikiyatr şırfıntısının da bunda payı yok değil. Aman ne politik oluyorsam be. Payı var işte. Hem de bayaa bir var. Beni aşağılayıp duruyor. Şöyle bencilsin, şöyle duygusuzsun, bilmem ne çok bilmişsin, ukalasın sın da sın. Ay götüm. Beğenmeyen küçük oğluna almasın. Gitmiyorum lan! 98 tl seans ücretiyle elbise alırım. İpekyol'da %70 indirim var. 

En bir büyük mutsuzluk sebebimse, okul. Yeni gelen herkesi bağrıma basmak ve uyumunu sağlamakla yükümlü gibi hissetmeme kaç points? Herkese yüzü veriyorum veriyorum. Selam verenle kanka olup, hayatımın tam ortasına sokuyorum. Sonra da bunalıp, ipleri koparıyorum. E tabi gıcık, bencil, asabi falan olmayı da ihmal etmiyorum. 

Lan mal Tuba, sanane milletin okula uyumundan. Ay üniversiteye yeni başlamış çömezler sanki. Kazık kadar kadın olmuşlar. Gelsinler onlar bana uyum sağlamaya çalışsınlar. Onlar benimle arkadaş olmak için götlerini yırtsınlar.

Sanki arkadaşa ihtiyacım varmış gibi salaklıklarım. Ay X'in işini yapayım da beni sevsin, Y'yi öğle yemeğine çıkarayım da beni sevsin, Z'ye kitap hediye edeyim de benim iyi bir insan olduğumu anlasın. Mal mıyım neyim? Yoksa lezbiyen falan mıyım yaa? Muayeneye gittiğim doktorlara bile kitap ve çiçek götürüyorum. Nedir bu eziklik? Bu sevgi açlığı? Özel alanıma fazla girmeye başladıkları andaysa, sinirlenip tüm bağımı kesiyorum.

Yukarıdaki puflar Evmanya, Perabulvarı ve Altıncıcadde'de var.

Vazgeçtim. Yabancı bir sitede şunu buldum. Buralarda bir mobilyacı benzerini 400 liraya yapabileceğini söyledi. Öyle olsun bence.


Yorumlar

  1. etme üstüne biri tutup kahve dökecek gırtlağını sıkmak isteyeceksin. sehpa sehpadır, puf puf. kim çıkardı bu pufu sehpa olarak kullanma işini bilmiyorum ama asıl bu pufu kullanarak misafir ağırlarken o walking dead izleme hallerine girmelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walking dead izleme hallerinden çıkamıyorum zaten evime misafir girdiği andan itibaren. Nefesimi tutup seyrediyorum, beni çıldırtacak neler yapacak acaba diye. Ama orta sehpa benim doğal yaşam alanım. Günümün çoğu, ayaklarımı orta sehpa üzerine uzatıp laptop ile takılmakla geçiyor. E orta sehpa da bacağımı kesiyor hayvan gibi. Ayağımı bir yere uzatmadan duramam. Salonuma bir ara bak, her koltuğun yanında mutlaka çay kahve koyacak bir sehpa var. Dolayısıyla misafirler orta sehpaya fincan falan koyma ihtiyacı hissetmiyorlar. Orta sehpa tamamen benim kendi ihtiyacım. Laptopum, mini hoparlörlerim, ayaklarım ve bir tepsi içindeki atıştırmalıklarım her an orta sehpanın üstünde. Ve saydıklarımdan en değerlisi ayaklarım olduğuna göre, yumuşak bir inişi hak ediyorlar. Ha, yine de misafirin biri orta sehpaya tepsisiz bir fincan ya da bardak koyma mallığını yaparsa, sehpamın yenisini alır, ödeşiriz. Bedelini evime gelen herkes bildiğinden, cesaret edemezler. O pufu alacağım!!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben soruyorum nerede? Yorum yaptim,iki saat sonra cevap yazdin mi diye bakayim dedim yoktu. Ertesi gun tekrar baktim ustteki yorumdan baska yorum yoktu. Ben de puflardan daha cok psikologuna yorum yazdim diye sildin sanmistim. O kadar da yazdim uzun uzun, silmis. Bir daha yazmicam diye de kizdim ama bugun yine dayanamayip bir bakayim dedim bloguna. Bundan sonra bu kadar uzun yazarsam not defterine kopyalayacagim. Silinse de tekrar yazarim.

      Sil
    2. Yorumununu silmem de silsem bile sana Facebook'tan mesaj atarım. Muakk

      Sil
  3. Yabanci sitedeki puf cok şık... mutlaka yaptirin bence... kahve lekesi korkusuna cozum, kapitone kismini kaldirilabilir sekilde yaptirmak olabilir... terapist hakkinda isil ne diyecekti bilmiyorum ama bk doktorun hastasina hakaret vari ve kotu hissetmesini saglayacak herhangi bi soz soylemesi anormal... hic profesyonel ve etik degil..
    lamiss.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm