Hem de ne LOVE MOSCHINO


Migros'a kadınlar günü akşamı kalabalığında gittim, iyi bok yedim. Su faturamı, psikologumu, internet faturamı, doktorumu, ilacımı ve hatta akşam yemeğimi erteleyip, çanta ve ayakkabıya yeterince vermemişim gibi, neden yaa neden? Algım neden bütün ayakkabı ve çantaları seçiyor? Hayatımda markaları bünyesinde toplayan mağazalardan Boyner ve YKM'den bile çok çok Koton marka bir şeyler almışlığım vardı. Vakko'yu, Şebnem'in 28 bin liralık gelinliğini denemesini seyrederken, ''E o kadar para veriyoruz, bir kahve istiyoruz'' dediğinde, iğrenç acı kahveyi içip, hiç bir nesneye dokunmadan seyretmişliğim vardı. Şimdi, Migros'ta emekli maaş kuyruğu beklerken para ve imanın kimde olduğunu feci saklayan bir kadın sayesinde Brandroom'u da öğrenmiş oldum. Adana'da da varmış hem de. Algım pahalı mağazaları seçmezdi. Azıttım ama bir süredir. Tatlılığından trafiği meşgul etmekle suçlu bulunup, poşete sarılıp gezdirilmesi gereken çantayı nereden aldığını sordum. ''Brandroom ama hangi markaydı unuttum, dur bakayım'' deyip, çantanın içini açıp, baktı kadın. ''Moschino'' dedi. Yazıldığı gibi okuyup.. Hemen düzelttim, okunduğu gibi okuyup. Neyseki kadın bozulmadı. Mal kafam, herkesin konuşmasını düzeltmekle mükellef olmaktan vazgeçemedi. Salak Tuba, kelimeyi doğru söylüyorsun ama söyleyemeyen kadın alıyor çantayı. 
Eve gelir gelmez hemen araştırdım, neymiş bu Moschino. Love'mış bu Moschino. Çantanın aynısını bulamadım. Tatlılığın derecesini kavramanıza yardım eder diye başka bir modeli ekledim. 
Fiyatlar 700 ile + yan yatmış sekiz aralığında değişiyor. Öğretmen olduğumu hatırladım. 
Pardon, bir zengin koca alabilir miyim lütfen?
Nankör salak! Daha dün, yani dün değil önceki gün kartımın can çekişen limitiyle Nine West'ten 129 Te La'ye çanta almadım mı? Hem ne namıl rengi. Hani böyle gül kurusuyla leylak rengi arası. 
Sus açgözlü sonradan görme. Mezara götürecen çantaları! Kalk bir mavi tura falan çık. Ne bileyim Benelüks turları çok ucuzmuş. Yok yeeeaaaa ayakkabı lazım. 

Yorumlar

  1. Ben de okuyamazdım, İstanbul salı pazarıydı çanta ve ayakkabı tedarik yerim...Çok iyi geliyor yazılarını okumak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka düşkünlerini çok kınadım, başıma geldi. Neyseki kredi kartı limitim 600 tl. İstesem de yoldan çıkamıyorum :P

      Sil
  2. Moschino diye bahsedince internetten baktım hemen. Beymen'in sitesinde gördüm ürünlerini ve ağzım açık kaldı. O çirkin etek pantolona 3500 5000 diye fiyat belirlenmiş. Alana ne diyeceğimi şaşırdım. Çalışmadan önce Lcw bile alışveriş yapamazdım. Hala da marka diye çok para veren insanlardan değilim . Istesem de veremem diyemem verebilirim bazılari için ama çok saçma geliyor galiba bana. Ama moschino marka ürüne evet istesem de veremem :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee yaa, öyle oluyor. Lüküs püküs markaların çoğu kıyafeti, komedi ötesi. Ama Allah seni inandırsın, çanta çok şekerdi. Marka konusunda çok haklısın. Ama ben sonradan görme olduğum için markacılığa doğru kaymaya başladım bir iki senedir. Ama şöyle söyleyeyim, benimki markadan ziyade, indirim düşkünlüğü. Geçenlerde Mersin'de Avm'de ayakkabı ayağımı vurdu. Ayakkabı alma ihtiyacı hissettim. Zara, Manga, Bershka gibi üç beş ayakkabı satan kıyafet mağazalarında yeni sezondan bir iki ayakkabı beğendim. Fiyatlar 130-200 arasıydı. Hepsi de plastikten bozma, ayağını kesecek cinste şeyler. Sonra gittim Kemal Tanca'dan 400den 150ye düşen ayakkabıyı aldım. Yumuşacık, deri, rahat ama babanne ayakkabısı gibi değil. Ve şunu biliyorum yani, ayakkabıyla bir sorun yaşasam hediye çeki verirler, değiştirirler vs. Bir şeye 100 liradan fazla vereceksem, buna değmeli. Ucuz bir şey alacaksam zaten en şeker çanta ve ayakkabılarımı Aliexpress'ten alıyorum. Şiddetle tavsiye ediyorum.

      Sil
    2. Sırf marka diye değil ama kaliteli diye alınır ayakkabı gerçekten. Üniversite de arkadasimin kredi kartıyla taksitle bot almıştım Inci'den. O markayı da bilmem ama arkadaşım tavsiyesi üzerine. 130 verip 1 sene ödedim yıl 2004. Ama 5 sene giydim :) Sonunda derisi döküldü. Dökülmese daha giyerdim :))) Bu arada beta da indirim oluyor hala almak istediğim ve alamadığım yeşil bir ayakkabı var indirime tam yetiştim diyorum numarası kalmamış oluyor:(((

      Sil
    3. 2004'te en büyük hayalim Collezione'dan kot almaktı :D Beta bana çok erkek fatma geliyor yaaa

      Sil
  3. hahah boşver zenginliği kocayı :) bende yeni başladım blog yazmaya okur musun? :) ucanbalooon.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu siteye ulaşılamıyor diyor.

      Sil
    2. allah allah :( bende linki kopyala yapıştır yapamıyorum. ucanbalooon.blogspot.com.tr tekrar dener misin? Yeni açtım ve anlamakta zorlanıyorum :) görüntülenme sayım var ama bişeyleri kapatmış olabilir miyim bilmiyorum

      Sil
    3. http://ucanbalooon.blogspot.com.tr/

      Sil
    4. Bu siteye ulaşılamıyor

      http://ucanbaloon.blogspot.com.tr/ adresindeki web sayfası, geçici olarak kullanılamıyor veya kalıcı olarak yeni bir web adresine taşınmış olabilir.

      Sil
    5. Neyse ilgin için teşekkür ederim yine de :(

      Sil
    6. http://ucanbalooon.blogspot.com.tr
      denedim açılıyor

      Sil
    7. İyiki varsın mor yell :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ya ben aliekspres ten 2 çanta aldım tam bir fiyasko. Sen hangisini aldıysan bana linkini gönder ya hayrına :) çok uygun ve güzel gözüküyor ama cesaret edemiyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları okumadan mı alıyorsun yaa? Şu an müsait değilim. Sana linkleri atacağım

      Sil
    2. Okuyorum yorumları da ama ordaki çantayla benimkini bi görsen. Sitede eyfel kulesi var, eve gelen çorum barajı. Alakaya maydanoz yani :)

      Sil
    3. Okuyorum yorumları da ama ordaki çantayla benimkini bi görsen. Sitede eyfel kulesi var, eve gelen çorum barajı. Alakaya maydanoz yani :)

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)