Samimiyet Eksikliği Bulunan İfadeler

Başlık, Ekşisözlük'ten. Kimisini oradan arakladım, kimisini kendi aklıma gelenlerden yazdım. Aşağıdaki kelime ya da cümleleri sık kullanılanlara eklemeyin lütfen.

- azizim
-naçizane
-bendeniz
-kocaman teşekkürler
-an itibariyle
-şahsıma
-şahsım adına
-mevcut
-hayat sana güzel
-görüşelim mutlaka
-o senin güzelliğin
-güzel bakan güzel görür
-lokasyon
-doğrudur
-burada olsa yüzüne de söylerim
-o değil de
-candır can
-canın sağ olsun
-yalanı sevmem
-dedikoduyu sevmem
-bayan
-inşallah canım yaa
-yaşanmışlık
-arkadaşım (hitap sözcüğü olarak)
-samimi söylüyorum ki
-hallederiz
-yanlış anlama ama
-ooo hayırsız nerelerdeydin
-sizden iyi olmasın
-görüşemiyoruz
-hiç arayıp sormuyorsun
-çok öpüyorum
-teşekkür ettim
-kusura bakma canım yaa
-seviliyorsun

Onedio'da yaptığım ''Hangi psikolojik rahatsızlığa sahipsin?'' testinde OKB falan çıkmadı haaa. Mizantropi çıktı. Ay sanki her gün bu kelimeyi kullanıyormuşum gibi oldu. Ben de ilk kez gördüm. İnsanlardan nefret etme hastalığı demekmiş. 

Onedio varken fala inanmayın falsız kalın

Yorumlar

  1. sana da, senin de gibi cevaplar çok samimiyetsiz geliyor hep bana da. Aynı başından savmak istermişçesine verilen cevaplarmış gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen söyleyince düşündüm. Adam akıllı cevap vermeye üşenenlerin seçimi oluyor ''senin de''ler, ''sana da''lar hep.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)