Yaşar - Benim bütün rüyalarım seninle



benim bütün rüyalarım seninle 
her sabah uyanırsın benimle 
sen beni hatırlarsın 
şarkılar yazardı dersin..seneler sonra yine 
benim bütün rüyalarım seninle 
her sabah uyanırsın benimle 
sen beni hatırlarsın 
şarkılar yazardı dersin..aklında öyle kalsın 

sevenin yolu açık olsun sevgilim 
biz aşkı aşktan daha çok sevdik sevgilm 
uzun sahiller boyunca yürüsem sessiz usulca 
sığınacağım liman yok..sevgilim senden başka 

benim bütün rüyalarım seninle 
ahh unutmak ne yalan kelime 
sen beni hatırlarsın 
şarkılar yazdı dersin..aklında öyle kalsın... 

Yorumlar

  1. Pek durgunsun bu aralar. Paylaşımların azaldı.Yorumlar kayboldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar nereye kayboldu bilmiyorum ama canım hiç yazmak istemiyor. Telefon kullanmayı bıraktım. Bilgisayarla da kalan tek alakam dizi izlemek.. İletişimde olasım yok..

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında