Adanalı asi stayla

Eeee.. Görmeyeli neler yaptın?
--Hiiiiç
Hala köyde misin, Adana merkeze tayin istemiyor musun?
--Evet, hala köydeyim. Bir kaç yıl daha zorunlu hizmetim var. 
Daha bitmedi mi o yaa? 3 yıl olmuyor mu zorunlu hizmet?
--Bitmedi. 
Evlenmeyi düşünmüyor musun hala?
--Yooo.
Hayat böyle geçer mi?
--Evlenince nasıl geçiyor? Her gün partiden kokteyle mi koşuyorsunuz?
Hala aynı yerde oturuyorsun değil mi, taşınmadın?
--Evet, hala aynı evde oturuyorum.
Çocuk istemiyor musun? Çocuk için evlenilir.
--Hayır, çocuk istemiyorum.
Kedi köpek falan besle bari.
--Evin içinde tüy görmek istemem. Bahçeli evim olursa bir gün inşallah.
Balıkların vardı bir ara, noooldu?
--Öldüler.
Yaz tatilinde ne yapacaksın?
--Evde oturacağım.


Muhabbet bitti. 
Oysa bir süredir görüşmediğin insanlarla muhabbet şöyle gelişmeli. Beklenti bu. Gelişmek.. Adı üstünde. Hayatında bir takım değişiklikler olmalı ki, kapalı uçlu sorular, açık uçlu sorulara dönüşsün ve sohbet bir anlam kazansın.

Hala aynı okulda mısın?
--- Hayır, eş durumuyla Adana merkeze geçtim. Falanca okul. Falanca özellikleri iyi, filanca özellikleri kötü. 3 sene sonra da x okula tayin isteyeceğim.

Oh oh pek ala pek hoş. Eşinle nasıl tanıştınız? Bizi de düğüne çağırmadın, aşk olsun. 
---- Şöyle tanıştık, şöyle oldu. Düğüne de sadece zenginleri çağırdık.

Aşk olsun, şakacı seni. Eşin ne iş yapıyor? Nereli? Ailesi nasıl?
---- Eşimi çektim, köküne baktım. Bizim köylere yakın köylerden. Sperminin kaynağı temiz. Soy ağacında istediğiniz kadar geriye gidebilirsiniz. Irk karışımı olmamış. Mesleği zenginlik. Maaşı zengin. İşi, modası hiç geçmeyecek zengin işi. Ailesi bana tapıyor.

Bebek var mı bebek?
--- Olmaz mı? Evlenir evlenmez hamike kaldım. Doğumu, okul dönemini raporla geçiştirebilecek şekilde ayarladım. Raporla bir seneyi kapatıp, tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyeceğim. Kocam zengin ama olsun. Kredi borcumuz çok.

İkinci ne zaman?
--- Birinciyi doğurup, kreşe başlatınca ikinciyi yapacağız. İki iyidir. Kardeş şart.

Eviniz kira mı mülk mü?
--- Residence güvenliğinden ötürü aylık 3 bin liraya akıllı daire tuttuk. Ama 1 milyon lira kredi çekip, daha akıllı bir daire alacağız. Çocuklarımız fakirlerle hiç karşılaşmadan büyüyecek.
Daha ilk çocuğum doğmadı ama Adana'da en pahalı kolej araştırmasına başladık. Çocuk doğmadan arabayı değiştirip, daha büyük ve konforlu bir şey alacağım. En pahalı bebek arabası markası neymiş dur hemen bir Insagram'daki zengin anne sayfalarına bakayım...

Bakın, sohbet akıp gidiyor. Bir türlü bitmiyor. 

Hayatında bir değişiklik yoksa, bitkisel hayattasın. 
Ha, bana sorarsanız.. Evime bir puf aldım misal. Benim için yeterli bir değişiklik. Güzel bir kitaba başladım, altı çizilesi satırlarla dolu. Al sana değişiklik. The Walking Dead sezon arasına girdi. Bundan büyük değişiklik mi olur? Ama bunların sohbetlerdeki ederi oldukça düşük.



Yorumlar

  1. bitmezz bitmez!
    bu insanların soruları bitmezzz..
    sen bir yerlere geldim oh rahat ettim dersin rahat bırakmazlar, sorularla boğarlar seni..
    sen rahat ol, he de geç ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yolda görsem tanımazdan geliyorum da, annem isteyince bazı ortamlara girmek zorunda kalıyorum. Annem yanımda olmasa öyle güzel bozmalı laflar hazırlıyorum ki, yutkunuyorum. :D

      Sil
  2. Merhaba Tuba , senden ricam acilen
    kitabın ismi ve pufun resmi...
    bu aralar bayat espri modundayım, bugunki de sana nasipmiş... geliyor:
    "Yataktaki senmisiiiinnn? Üşüteceksiiiiinnn."
    Daha iyisi dilegiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk, bayat.. Bütün esprilere, dalga geçmelere açığım. Lütfen yazım hatası yapma, yalvarıyorummmmmmm. Bir sonraki yazı seni çatlatmak için geliyor. Sıkı dur.

      Sil
    2. Hayıtında türkçe dersi almamış biri için türkçemin iyi seviyede olduğunu söylerler...yabancı klavye yi mi bahane etsem. Gözünüzü tırmaladıysa affola... elimden geleni bu kadar. Olmadı fransızca yazayım...:)

      Sil
    3. Derhal bi sonraki yazıya ışınlanıyorum...vzzzzz

      Sil
  3. İsolde- "Ben Türk kızı nasılım" kitabını hemen alıp okumaya başla lütfen. Tam senlik..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)