Gelinlik Önemli

Sonuçta koca her zaman bulunur. Ama gelinlikler sıraya dizilmiş, beni beklemiyor. Gelinliği bir an önce halledeyim, bir kenarda dursun. Olmadı ara sıra evde giyer, sabahlara dayanamam Osman Aga'yı açıp, oynarım. 

Bu modeli Etsy'de buldum Etsy biraz pahalı. Üstüne bir de kargo parası istiyor. Oldu canım. Kargoya verdiğim 4,99 tl bile zoruma gider benim. İkea'dan alışveriş yapmama sebebim mesela bu kargo parası olayı. Dünyanın en büyük köyü Adana'da henüz bir mağazası yok elbette. Online'da da 100 lira altı kargo 13 tl, 100 lira üstü ise %13. Haydi oradan zevzekler. Zaten koltuklarınız, bizim spotçulardakilerden hallice. Kalite olarak yani. Tasarımı güzel yoksa. 
İkea'yı salla. Etsy'ye dön. Bu gelinliği pazartesi günü terzime (iyelik eki kullandım) göstereyim bakalım, kaça yapar konuşalım. Zaten bekarlığım en çok ona batıyor. 







Bu da, bir kaç hafta önce evlenen moda bloggerı NİYANS'ın gelinliği. Kız, bu işin ustası olmuş. Helal. 




Bunu Aliexpress'te beğendim. 0.30 dolarlık tokadan kargo ücreti almayan Aliexpress'in gelinlikten alması düşündürücü. Bıçak kesmiyor parası herhalde. 
Neyse, bunu da terziye gösteririm.

Sıra geldi en çok beğendiğime. Belki de giyeni beğendiğim için, üstündeki de gözüme güzel göründü. Kuğu gibi deyimi, şişme bot gibi gelinliklerin içinde memeleri ve kol bıngılları dışarı pörtlemiş kızlar için söylenmiş değildir elbet. Nur Fettahoğlu, kuğu gibi.. Hatta kuğu, Nur Fettahoğlu gibi.. Kocası çirkin ve kısa olduğuna göre, belli ki zengin. Ay yobazlığım ve at gözlüklerim sağ olsun



Yorumlar

  1. Koca adayı seziyorum sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok anam yaaaa! Aynaya bakmadan belirlediğim kriterlerimle ben buradan ancak izdivaç programına yol alırım.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Hayırdır? Evet uzak kaldım bayadır ama noluyo bi dakka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey olduğu yok valla :D Ben ezelden beridir gelinlik baktım, gelinlik bakarım. Hangi enayi beni bu lüüüküs hayat merakımla alacakmış şaşarım

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ikinciye bittim! Şahane! Evlendiğime hayiflandim. Tüüh şimdi olsa kesin bunu diktirirdim.
    Sanki kabarık o iğrenç tarlatanli gelinlik olmazsa "kız" evlenmemiş sayıyorlar. Hani genelde ikinci + kez evlenen daha sade bu şey tercih ediyor ya. Saçmalık.. Ay çok güzel yaaa çok üzüldüm şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zengin koca bulunca her evlilik yıldönümümde yeni bir gelinlik giyeceğim. Böylece bu şekerlerden hiç biri içimde kalmayacak. (Bulamadı)

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)