Lamisss için

 Hava atmaya bir başladım mı, nereden başladığımı ve nerede durmam gerektiğini unutuyorum. Bu minik puf, 2 yıldır benimle. Apartmanın deposunda bulmuştum. Sahipsizdi. İki yıldır güya berjerlerle beraber döşemeye gönderecektim. Ama berjerlere çok para istiyorlar diye erteliyordum. En son, berjerleri depoya indirip iki kişilik bir koltuk almaya karar verince bu minik pufu tek başına döşettim. 

Yeni hali nasıl? Berjer desenli, puf desenli, ne ayak demeyin. Berjer gitmek için gün sayıyor. Yerine desensiz düz renk mor kanepe gelecek inşallah. 

Orta sehpam 90'a 90 ölçülerinde kare, lükens ayak, üstü cam bir şeydi. 5 yıl önce almıştım. Çok sıkıldım. Sıkıldığım her eşya gibi onu da anneme verdim. İstediğim orta sehpalar zaten bin lira üzeri de.. Aslında orta sehpa olarak kullanabileceğim bir puf olsa da laptopu kucağıma alıp ayaklarımı uzatsam diyordum. İstediğim puf 850 lira olunca, az istediğim bu pufu 280 lira diye aldım. Vallahi iyi ki almışım. Tahminimden güzel çıktı. Hepsiburada'dan aldım. Hem otur, hem zıpla, hem ayağını uzat, hem yemek tepsini koy, hem laptop, hoparlör falan koy. Tam bir keyif kahyası yani. Siz de alın. Ve taklitlerim olarak beni yaşatın :D




Lamisss, ne okuduğumu sormuştu. Elle dergisi, Dinle Küçük Adam ve Lügat365 okuyorum bugün. Hotiç'in şu çantası çok güzel. :(
Üzgün suratlıyım çünkü 400 lira. Lan ben 400 liraya vintage halı alırım be. 






En çok ben seviliyorum. En çok ben sevilmeyi hak ediyorum. 





Yan yatmış fotoğrafları çevirmeyi beceremedim. Elinizdeki cihazı yan çevirin bir zahmet.

Yorumlar

  1. Berjer eski hali ile güzel,berjerin yanındaki kütük sehpa da çok iyiymiş, onu nereden aldın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldın yerine aldınız yazacaktım, özür dilerim..

      Sil
    2. Ayşe, burası rahatça ağzıma geleni saydırdığım bir tür günlük olduğu için senin de içinden geldiği gibi yazman beni Mutlu eder. Resmiyeti seviyorsan, ona da bir itirazım yok. Berjerler yıllardır benimle ve çok sıkıldım artık. Adana'da olsan sana veririm. Kütüğü çalıştığım köyden getirdim. Koçtaş'tan tekerlek alıp altına çaktım.

      Sil
  2. Ben de köye gidiyorum, ilk işim kütük aramak olacak:) eski yazılarını okuyorum, köy ve öğrencilerin ile ilgili olanları arıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Tuba ... bana bu kalbin kadar temiz blogunda ozel bi gonderi yayınladığın için teşekkür ediyorum. Başlıkta ben varım. Vay anasını. Beni onore ettin . Kitapları not aldım . Imkanım olunca almaya çalışacağım. Küçük puf güzel olmuş. O kapitone kanape ye de bayılıyorum zaten. Büyük pufa gelince ... eminim çok rahattır fakat ben o yabancı sitedeki gördüğünü yaptırma fikrinle heyecanlanmıştım... güzel Türkiyemiz de marangozlar harika işler çıkarabiliyor ve uygun fiyata . Bu avrupa da mümkün değil. Fiyatlar çok fahiş. Yazın çizin yaptırın anacığım... biraz da benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun da hem pufsuzluktan ölüyordum, hem kredi kartı limitim çok azdı. O beğendiğin pufu burada bir yere gösterdim. Üstü kapitoneli olduğu ve ayakları eskitme boya olduğu için 800e yaparız dedi. :( Şu an ayaklarımı uzattığım yuvarlak puf da beni mutlu etti yaaa. Çok da şey yapmıyorum :D Koltuk istiyorum koltuk paraaaa paraaaaa paraaa

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Dipnot: bu aralar hafif rezalet içerikli gelinevi programina goz atabiliyorum. 3. Bolumdeki leila hanimin salonu ilgini çeker diye düşünüyorum... seninkinin renginde kapitone kanepe kullanmış... zengin kocayı bulmuş... darısı herkeslerin başına...çok amin...
    hava atmana gelince ...3 cevap mumkun.
    1. Eşimin her fırsatta kullandığı arapça deyim "liza uhabbu" (bu yüzden seviliyorum ben )...
    2. Daha modern ama bi o kadar da ticari l oreal versiyonu var "cunki ben buna degerim " .
    3. Daha içten daha bizden " havan yeter senin anacığım... yakışır sana "...
    Hürmetler efendim...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen Youtube'dan bakıyorum bahsettiğin programın bölümüne.Baktım. Kavgalara ve laf sokuşturmalara, insanları birbirine düşürme çabalarına tahammül edemedim.Videoyu iletlete ilerlete evi görebileceğim sahnelere geldim. Halattan yapılan avizelere ve orta sehpaya bayıldım. Koltukları da çok beğendim ama takım yapmak yerine farklı mobilyaları bir araya getirseydi benim için daha eğlenceli olurdu. Takım kullanmak sıkıcı geliyor bana. Tembel işi gibi. Hepsini bir mağazadan aldım kurtuldum der gibi.

      Sil
    2. ''Havan yeter anacığım'' güzelmiş :D

      Sil
    3. Takım kullanma konusunda hemfikiriz. Ki milletimizin bu konudaki standartı abartının dibinde...eski kapidan masa fikrini seviyorum . Cemil ipekci nin bodrumdaki evinin mutfaginda var.( Bknz ev kuşu Cemil ipekci) . Köyde görev yapıyosun, bulunabilir belki eski kapı...yazıyla ilgili soyleyeceğim bi kaç şey daha var. Hala kağıt dergi okumanın verdiği keyf den ... dergi candır yaa. Kokusu bile ne hoş... netten koku alamıyoruz tabii...
      bir de bu "home" yazısından sonra yazilabilen nice hayallere daldırıcı mısralar arasına eklenecek bir yenisini buldum
      Home is where your wifi connects automatically...
      Doğru söze ne denirse ondan ...
      hürmetler...

      Sil
    4. Bir de where you poop most comfortably vardı, ki sadece evimde yaparım onu 😜

      Sil
    5. Cemil İpekçi yaptıysa güzeldir. Zevkli adam vesselam. Ünlülerden Seyfi Dursunoğlu'nun evi favorim. Yine Evkuşu çekmişti sanırım. Seyfi Durdunoğlu'nun yaşına geldiğimde benim evim de anılarla dolup taşmış olur inşallah

      Sil
    6. Anılar güzel ...tozu başkası alacak ama... poop salona olmazdı tabii...

      Sil
  6. Sevgili Tuba, ben Işıl. Lamiss de benim arkadaşım. Az önce konuşurken senin bloguna yorum yazdığını söyledi. Merak edip hemen baktım. Kalbin kadar temiz blogunda ona özel gönderi yayınlamışsın. Çok kıskandım. Ben hem senin neler okuduğunu merak ediyorum hem evine yeni neler aldın, ne değişiklikler yaptın bunları merak ediyorum, fazlasıyla. :-) Hayatında ki değişiklikleri, değişmeyen şeyleri, izlediğin dizileri, takip ettiğin, yorum yaptığın başka blogları, her konuda fikirlerini, yazdığın yazacağın tüm kelimeleri hep merak ediyorum ve zevkle takip ediyorum. Blogda ki tüm yazılarını baştan sona okudum. Bazılarını farklı zamanlarda defalarca. :-) Hava atmalarına, evinle, eşyanla övünmelerine, farklı fikirlerine bayılıyorum. Daha önce de söylemiştim, gözümde bir nevi pop starsın. :-)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl vallahi sen olmasan.. Daha bu sabah bir arkadaşımdan: ''Asosyalsin. Hiç bir uğraşın, merakın yok. Tek yaptığın şey mobilya bakmak, evinde takılmak'' vs dedi.

      Sil
    2. Kusura bakmayın araya sokuluverdim ama otodidakt piskolog olarak teşhis koymadan geçemezdim. Bence sen kendi içine dönük sosyalsin, iyidir bu iyidir. Işılcığım bana kızmazsın öptüm seni.

      Sil
    3. Onedio testine göre bende mizantropi var. (İnsanlardan nefret etme hastalığıymış) 👻 Otodidakt derken? Oto kendi, didaktik şiir öğretici şiir. İkisini birleştir: kendini eğiten kişi mi?

      Sil
    4. Kısa yoldan yapıştırmışlar mizantrop etiketini. Kalemleri kuvvetli olur diye duymuştum...otodidakt google hocaya gore sistemli eğitim görmeden kendi kendini eğiten kişiymiş evet...kendi kendime bazen pissskolog bazen de pisskopat olabiliyorum :) . seninde de dediğin gibi çok da şey yapmamak lazım. Bu arada ışıldan ses yok...

      Sil
    5. Ben işteydim, sohbet almış yürümüş. Neyse, Tuba daha önce yazdığım gibi, bence sen her bakımdan şahanesin, farklısın, benim ve çok kişinin hayalini yaşayan bir kadınsın. Eğer asosyalsen, mizantropiye sahipsen, hiç ihtimal vermiyorum ama yazdığın gibi obsesifsen bile tüm bunlar sana çok yakışıyor. İyi ki rastladım senin bloguna. Daha sık yaz, ne bulursan, ne düşünürsen yaz. Ben hepsini okumaya hevesliyim. :-)
      Işıl

      Sil
  7. bebeğim çok güzel pufların güle güle kullan,ne kadar güzel yakıştırıyorsun,maşallah

    YanıtlaSil
  8. bebeğim çok güzel pufların güle güle kullan,ne kadar güzel yakıştırıyorsun,maşallah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)