Ne kadar da boş bir insan

Açık sekmeler: 
Facebook
Öteki Facebook
Youtube/Gökçe Özgül - Vur Yüreğim (Bunu dinledim. Bilgisayara indirmem için bekliyor)
Youtube / Hande Yener / Nasıl Zor Şimdi (Bunu mahalle karısı bitişik komşularımın dedikodu seslerini bastırmak için açtım ama feci etkilendiğim bir şarkı olduğunu hatırladım. ''Nasıl zor şimdi tanışmak başka biriyle, yeniden kurmak o devrilen cümleleri, anlatmak kendini ilk kez anlatır gibi'')
Onedio / Yabancı dizi önerisi
Onedio / Mini yabancı dizi önerisi
Youtube mp3 dönüştürücü (Arabada dinlediğim şarkıları güncelleme günü, malum pazar)
Save.from.net (Bir öğrencimin flash belleğine TEOG videoları indirmek için)
Elifin Kütüphanesinden adlı edebiyat blogu (Dikkat! Düşündürür!)
Mango Online alışveriş / Newprices diye e posta geldi. Öyle bakıyorum yeeeaaa, almayacağım. Koltuk aldım bu ay. 15 Mayıs gelsin hele.
Bu arada dün Stradivarius'ta kocadan önce gelinliği buldum. Hem de 129 lira. Bir dakika, fotoğraf ekleyeceğim size. 

Ama henüz almadım. Koltuk aldım dedim ya, ondan dolayı. Zaten yeni sezon ürünü. Bitecek değil. 
E postam her an açık. Kuzenim, dünyada e posta kullanan son insan olduğumu iddia ediyor. Katılmıyorum. 
American Horror Story dizisi 2. sezon 1. bölüm (Birazdan başlayacağım. A101' e gidip geleyim de)
Umut Sarıkaya karikatürleri (Yırtık donumuza gülebilelim diye)
Hande Yener şarkı sözleri (Daha efektli ağlayabilmek için)

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Cık. Ben bunu beğenmedim. Üstteki tül uzun alttaki kısa modeller bi garip bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 129 diyorum, türk lirası diyorum! Düğün nişan gelin başı gelin götü dış çekim iç çekim hiç bir şey istemiyorum diyorum :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu dediklerin erkek olsam çok mantıklı, cazip gelebilirdi. Sen de hiç görmemiş olsam da gözüme güzeller güzeli gözükebilirdin. Lakin ben baldız sayılırım :p yani herşeyin en iyisi, en kokoşu, en pahalısı :p

      Sil
    4. Ayşe, emin ol 15 bin liralık fırınlı ocak vs ile ben senin baldızdık beklentilerini karşılayacağım. Para harcamak ve harcatmak benden sorulur. Ama gelinlik ve düğün nikah gibi şeyleri sevmiyorum. Ritüelleri yani.

      Sil
    5. Öbürküsü güzel önceki yazıdaki sen ona dön :)

      Sil
    6. Öbürküsü güzel önceki yazıdaki sen ona dön :)

      Sil
    7. Onun kumaşını bulamayız Dedi terzi

      Sil
  3. Tuba ogretmen bayıldım evine, yazdiklarina. Samimiyetin çok etkiledi beni. Bütün blogunu okudum. Hele evliler ve erkekler için söylediklerine sonuna kadar hak veriyorum. Ben evli ve 3 çocuk annesiyim. Ben de Adanadan bir öğretmenim. Tanismayi çok isterim seninle. Iyiki senin gibiler hala var. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemşehrim adsız öğretmenim, bana bir e-posta yollar mısın?
      ensevdigimkelimebu@gmail.com

      Sil
  4. e-postam var hocam. mat25_ss@hotmail. com

    YanıtlaSil
  5. Gelinlik gayette olmuş yani. keşke benim kızımın öğretmeni olsaydın ya ne güzel olurdu :) Adana'dan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana'dayım evet :) .mail atıyorum şimdi

      Sil
  6. Slm... sadeliği severim ... ama resimden görebildiğim kadarıyla (pabucunun terzisi olarak) tamamlanmamış gibi duruyor... belki üzerinde farklı duruyodur... foto atıvereydin iyidi... koltuğun resmini de heyecanla bekliyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası herkese açık olduğu için kendi fotoğrafımı atamıyorum Lamiss. Bu elbiseden vazgeçtim zaten. Bir arkadaşımın arkadaşı nikahında giydiği vintage elbiseyi bana yollayacak 😻 O, bundan biraz daha tüllü müllü, ve 70ler tarzı. Gelinlik arıyorum ama koca hala yok.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)