Siminya

''Zenginliğini anlatmak görgüsüzlük, yoksulluğunu anlatmak 

ajitasyon yani deniyor ki sus! hakkında hiç bir şey bilmek 

istemiyoruz. Yek ya? Bana göre insan bulunduğu hali tüm 

gerçekliği ile anlatmak istediğinde anlatabilmeli. Elalemin 

memnuniyeti için kırılıp bükülmek samimiyetsizlik. Misal biz 

sokak köpekleri gibi yoksulluk çektik ama ben bunu 

anlattığımda meeh acındırıyo denebilir. Mümkün. Yalnız ş

var ki yoksulluğu ben yaratmadım ve bütün o açlık 

zamanlarının zanlısı ben değilim. Her birimiz başka bir tarafa 

dağılmış düştüğümüz hayatı bitirmeye çalışıyoruz. Ama 

zengin ama fakir ama güzel ama çirkin. Anlatmaya gelince 

başkasının hayatını anlatacak değiliz, dizi çekmiyoruz burda. 

Hayır sinirlenmedim.''

(Siminya / Blogger)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm