Sinema Odam Mayıs 2016


Projektör çok uğuldadığı için söktüm, okula götürdüm. Zaten okulda çocukların gürültüsü, onu bastıracağından çok daha işlevsel olur. Sadece internete bağlanmak amacıyla bu televizyonu aldım. Üniversite yıllarımda kendisine bağımlı olduğum için, herhangi bir TV yayını ya da anten bağlamadım. Nitekim, aşk ve entrika ile köşk, yalı ve Ferrari'den başka bir şey bilmeyen Türk dizileri ile izleyiciyi aptal yerine koyan kavgalı yarışma programlarını, gözyaşlarından nemalanan haber programlarını hiç özlemedim. Zaman zaman Youtube'dan Avrupa Yakasın'nın Burhan Altıntop'lu sahnelerini, Yalan Dünya'nın Zerrin'li, Bir Demet Tiyatro'nun Feriştah bölümlerini izliyorum. Genel olarak, sinema odasına dizi izlemeye, ve nadiren de film izlemeye giriyorum. Bütün o popüler en iyi dizileri zaten izledim ve izliyorum. Onun dışında şu an takip ettiğim diziler, American Horror Story ve Limitless. Orphan Black ve Sense8'i sabırsızlıkla bekliyorum. How To Get Away With Murder'ı bir de. Amerikan dizilerine meraklı olanlar için bir iki yazı yazmıştım. İsteyen bakar. Kore dizisi tavsiyeleri geldi bana bir kaç kişiden. İngilizce dışında bir dil konuşulan dizileri izlemek istemiyorum. Bağlanır, takılır kalırım diye korkuyorum. Nitekim, İngilizce dizileri sadece keyif için değil, İngilizce'yi unutmamak için de izliyorum. Malumunuz, 6 yıldır ilk ve orta okulda çalışıyorum. Yarın öbür gün -inşallah- dil sınıfı olan bir liseye gidersem, ''fine thank you sit down yasin tahtayı sil oğlum'' demek istemem. 





Hoooop, konuyu değiştir.
Şu kanepeyi Mudo'da bir kaç yıldır takip ediyordum. Bayağı bir indirime girmiş. Hayır, gerçi 250 lira olsa ne olacak? Mudo'nun servis konusundaki coolluğuyla ben oradan ancak bardak, fincan alırım. Evmanya, daha önce Nuev'in köşe koltuğunu taklit etmişti. Bu kez de Mudo'nun bu efsane gül kurusu koltuğunu taklit etmiş. Aferin, aynısını yapmışlar. Hem de 2 bin liraya. Ama ben koltuk defterini kapattım. Altıncıcadde'den mor koltuk aldım ya. Hem fakirim ben yaaa.





 Yalnızların, ailesiz ve arkadaşsızların haftasonu kahvaltısı nasıl olur diye merak edenlere gelsin bu da. Yeşil zeytin salatasını bilmeyenler de öğrensin. Sonra boşuna yaşamışım dememek için.



Yorumlar

  1. koltuğun çok hoş yeşil olan.Diğeri de güzel ama yeşilin benzerini cassara diye bir mağaza da görmüştüm. Çok beğenmiştim. Güle güle kullan hepsini. Tv de hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sarı (fotoğrafta yeşil görünen) koltuğu aldığımda, hiç bir yerde ve hiç kimsede yoktu. Şimdi mahalli mağazalarda bile var. Biraz soğudum Yaa. Benim güzel anlayışım, etrafımda kimsede aynısından olmaması.

      Sil
  2. Zaten o koltuk evinin havasına hiç uymaz..

    YanıtlaSil
  3. zenginlik böyle bir şey olsa gerek:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tipik kıl blogger :))
      bütün yorumlara cevap at bunda fıs.
      cık cık cıks..

      Sil
  4. İlahi çok güldüm yazına :) Ben de öğretmenim ve zenginlikten çalışmıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. O duvar kağıdıni gerçekten beğenerek mi kullaniyosun

    YanıtlaSil
  6. O duvar kağıdıni gerçekten beğenerek mi kullaniyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaa, salondakini diyorsun. Yaa onu keko bir dönemimde almıştım. Sevmiyorum

      Sil
  7. Bu posta yorum yaz yaz bitmez. Öncelikle şu TV'nin üzerinde olduğu basit gibi duran ama bana hiç de öyle gelmeyen sehpa, sonra Türk TV kanallarının vehametini anlatan kısa, öz sözlerin; sonra şu koltuğun önünde duran puantiyeli şey, adı neyse, üstüne perdelerin sıcaklığı, o da yetmedi yeşil zeytin salatasının uyandırdığı merak?! Kardeşim kimsin, kimin adamısın, necisin, bi deyiver hele! :)

    Tiz zamanda yeşil zeytin salatası tarifi paylaşıla, aksi halde zat-ı şahanelerinin usulünce icabına bakılaaa! ;)

    Sevgiler, hörmetler efenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay orama da iltifat burama da ilgi please 🤓 Zeytin salatası, bizim buralarda (Adana Mersin Hatay) kahvaltıların baş köşesinde durur. Anne yeşil zeytinini ayıkla. Mis kokulu yerli domatesi soy, doğra. Maydonoz nane doğra. Hepsini karıştır. Tuz sumak pul biber nar ekşisi zeytin yağı yarım limon suyu ekle. Karıştır. Sıcak pideyi bandır bandır ye

      Sil
  8. yalnız sizin durumunuz Türkiye ortalamasına göre zengin kalıyor artık fakirim diye ağlamasanız diyorum, hayır ayıp oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakirlik ve zenginlik muhabbetleri benim gülmece malzemelerim. Yoksa değil Türkiye, dünya ortalamasına göre çok zengin olduğumun farkındayım elhamdülillah. Yarın ne yiyeceğimi düşünmek zorunda değilim. Yazdıklarımı ciddiye almayın. Tiye alın

      Sil
  9. Haklısınız Allah da çok versin herkese :)

    YanıtlaSil
  10. Açlık sınırının hemen üstünde fakirlik sınırının hemen altında bir maaş alan öğretmen çok da zengin sayılmaz değil mi ? Bunu duyan hemen asgari ücretle nasil gecinenler var diye yaygara koparıyor. Evet asgari ücret çok düşük ama onlar değil mi "1500 olsun"diyene yuhhhhhh diye karşılık veren üstelik lisede sabahlara kadar calisip üniversiteye girmeye calisan biziz artı üniversiteyi bitirdik bunun kpss var simdi bir de alan sınavı. Anlayacağın bu emeğe bu maaş az bile.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı