Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)

Şu salondaki mor koltuğu aldım diye 15 nisanda alışverişi (kıyafet çanta ayakkabı kap kacak dekoratif ıvır zıvır) bırakmıştım. İrademi Zara ile İpekyol ile bir kaç kez zorladım. Çok güzel direndim. Mesela dün mü ne, İpekyol'da %70'e varan indirim başladı. 300'ken beğendiğim somon trenchcoat 150'ye düşmüş. Almadım. Vallahi de ben kararlarımın arkasında durmayı 29 yaşımda öğrendim. David Burns'ün İyi Hissetmek, Henry Cloud ve John Townsend'in Sınırlar kitaplarını okuduktan sonra büyümeye başladım. 

Savunmamı verdiğime göre, alışverişe tekrar nasıl döndüğüme gelebiliriz. Alışverişe dönmem, geçenlerde Instagram'da arkadaşım Emsiz Enik'in beni muhtelif güzel Vakko çantalara etiketlemesiyle başladı. Haftasını doldurmadan çıkan bıyıklarımın altından güldüm. Benim adım Tuba. Ben bu işi çözerim dedim. Hayatımda ikinci kez Vakko'ya gittim. Birincisi 28 bin liralık gelinlik giyen eski bir arkadaşın (Eski, çünkü zengin yere kapak attığı için ortamlarımız değişti. Birbirimizden koptuk) sayesindeydi. Neyse, bu konu kıskançlık koktu. Vakko'da koltukta oturmuş, kahve içip, önüne elbiselerin getirilmesini bekleyen zengin karılara bakıp, iç geçirdim. Sonra bütün çantaları bir güzel elledim. Hepsi de plastik parçası. E tabi güzelliklerine laf yok. Çok güzeller be! E fiyatlar da işte eli yüzü düzgün bile olsa bir öğretmen kızı 3 ay aç bırakacak seviyede. Lan ben salak mıyım, o plastik parçalarına para verir miyim? 
Eve geldim. Renkli rüyalara yattıktan sonra, sahurda Aliexpress çalışmalarına başlayıp, yarı açık gözümle göremedim tabi çantaları. Sabah uyanıp, kurcala Allah kurcala. Aliexpress bir dipsiz derya. Teker teker buldum Vakko denen alçağın çantalarını. Mesela şu limonlu kırmızı beyaz şeritli çantayı 34 dolara aldım. Vakko'da 6750 lira. Neymiş efendim, Dolce Gabbana'ymış, boşveeeeer çiğne!

Bir de Aaah yazan çantayı aldım. Gerisi de bayılıp, kaydettiğim şeyler işte. Alışverişe döndüm dediysem o kadar da değil. Aliexpress'ten iki çanta aldım, bitti. Türkiye'de alışverişe dönmedim. Çünkü burada paramın yeteceği tüm kıyafet, ayakkabı ve çantalardan bende zaten var. Paramın yetmediklerini ise Allah sahiplerine bağışlasın. 

Zengin koca bulan kadınların evi yok gibime geliyor. Restoranlarda yaşıyorlar. Nereden çıktıysa çıktı işte bu gıybet de. Size neyse. 

Aliexpress candır, gerisi patlıcandır. Ben biraz Yıldız Tilbe şarkı sözleri okuyup, Ayetel Kürsi ve ardından kapanış yapayım. Üst katıma hırsız girdi bir kaç hafta önce. Ayetel kürsisiz yatmayın analar bacılar ve benim gibi sahipsizler. Duygu sömürrrrrrrrr














































Yorumlar

  1. HEPSİNİ İSTİYORUMMMMMMMMMM ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al kız acıma. El ele verip Vakko ve Beymen'i bitirelim ��

      Sil
  2. Inşallah maasimiza %1500 (yazi ile bin besyuz) zam gelirse bizde alırız. Imkansız diye bişey yok (? )UGT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emekli ikramiyemizle ev Barak alamayacağımıza göre bunları alalım bari

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Beğendiğim şeyler başkaları tarafından onaylanınca ben 💪

      Sil
  4. Follow me via gfc and I follow back

    www.changeable-style.com

    YanıtlaSil
  5. Nice bags
    Kisses

    http://www.blackdressinspiration.com

    YanıtlaSil
  6. OMG these bags are so cute!
    Thanks for your comment on my post. Do you want to follow each other? Please let me know on my blog.
    Kiss
    Coco and Jeans by Marisa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm