Mine Söğüt - Deli Kadın Hikayeleri




Yorumlar

  1. Ahh Tuba sen harikasin. Dolu dolu soyluyorum. Harikasin. Cidden. Ne guzel seyler ogreniyorum, kesfediyorum sayende. :-)
    Bu iki alinti da mine sogutun deli kadin hikayeleri kitabindan mi? Bu kitabi ilk firsatta almak istiyorum o halde.
    Fotografta gorunen erkek neden hatirlamaz, kadin neden unutmaz kitabini nasil buldun? Tavsiye ediyor musun? Ondan da sevdigin ve kitaba dair etkileyici buldugun kisimlari bu sekilde paylasir misin? Aslinda okudugun tum kitaplar icin yap bunu. Ve lutfen bloguna daha sık yaz.
    Işıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bir halt yazmayı beceriyormuşum gibi sadakatle beni okumaya devam eden Işıl.. Alıntının ikisi de Deli Kadın Hikayeleri'nden. Her feministin kitaplığında kalıcı yer edinmesi gereken bir kitap. Hani böyle kimseye ödünç vermemeye yemin ettiren cinsten. Erkek Neden Hatırlamaz, Kadın Neden Unutmaz, kadın ve erkek arasındaki farklılıklara bilimsel yaklaşan bir kitap. Benzer bir kitap olan Beyin ve Cinsiyet kitabını da bu sene okudum. İkisini de tavsiye etmem. Alıntılanacak bir şey göremedim. Nitekim hepimizin bildiği şeyleri, hormon isimleriyle süsleyerek bize satıyor. Ha belki benim zekam yetmedi, o da mümkün elbette. Kadın erkek farklılıklarıyla ilgili kitapklarda bilimsel veriler ve sayısal sonuçlar okumak istemiyorum. Örnek olaylar üzerine yapılmış yorumlar istiyorum.

      Sil
    2. Sen pek kimsenin yazamadigi kadar ilginc ve etkileyici yazilar yaziyorsun. Sana siradan gelen yazilarin bile benim icin oyle. Her yazdigina bayiliyorum. Daha sık yaz. :-)
      Deli kadin hikayelerini de ilk firsatta alicam o zaman.
      Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm