Yatak odam haziran 2016
















Yorumlar

  1. Yazık ya bu kadar da kiskandirilmaz ki!!! UGT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UGT residenceıma gel de canlı canlı kıskan artık

      Sil
    2. Evinde seninle sohbet etmek ne guzel olur. Sonra yatak odandaki berjere oturup sessizce ağlasam aglasam aglasam... UGT

      Sil
    3. Evinde seninle sohbet etmek ne guzel olur. Sonra yatak odandaki berjere oturup sessizce ağlasam aglasam aglasam... UGT

      Sil
    4. Yalnız yaşamanın en güzel yanlarından biri kimseye hesap vermeden bağıra bağıra ağlayıp sonra da uyuyakalmak.. Ya da kahkahalarla gülüp, deli damgası yememek.. Burada duyguları utanmadan ve açıklama yapmadan açığa vurmak serbest. Gel bir gün saatlerce anlat, dinlerim. Sonra da ben anlatırım sen dinlersin. Ağlaşırız gülüşürüz

      Sil
    5. Kiskandir kele kiskandir. Bak beddua ederim tez tamanda evlenesin diye. Çok isterim evinde ziyaret etmeyi Eli yüzü kalbi evi düzgün ogretmen kiz

      Sil
  2. Ohh iyi yaptın valla, seviyorum senin değişik evini, daha sık resim paylaş lütfen... :) Sevgilerimle, sessiz takipçin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki o zaman. En sevdiğim şey evimle hava atmak olduğuna göre, zevkle :P

      Sil
  3. yatağın yeşil tonuna bayıldımmm...

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş güzel bir havası var esyalarının. Sana huzur veriyor evin en ònemli şey de bu sanırım hayatta. Hayatına aldığın insanların, eşyaların sana huzur vermesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarı çıktığımda evimi özlemek güzel bir de

      Sil
  5. herşey boğucu zevksiz ve uyumsuz.ben hayatta bu evde yaşayamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok kırdı. Zevk sahibi olabilmeyi çok isterdim. Olamadım.

      Sil
    2. Tanıyıp da bilerek kırmak için yapılmış bir yorum gibi geldi bana nedense

      Sil
    3. Herkese açık fotoğraflar yayınlıyor ve yorum onayı kullanmıyorum. Klavyesi olan dilediğince saçmalasın diye. Evimle ilgili eleştiri ve öneriler de çok hoşuma gidiyor farklı bakış açıları görebilmek çok faydalı oluyor. Ama bu yorum var ya, hani böyle seviyesiz programlar olur ya, birinin evine giderler, yaptığı yemeği yerler, sonra da hiç beğenmedim, böyle yemek mi olur diye söylenirler. Oradaki acziyet, dikkat çekme uğruna düşülen utanç verici durumdur. Yukarıdaki bay/bayan adsız da bunu başardı. Yaşayabilmeyi başardığı yuvasında kendisine mutluluklar.

      Sil
  6. çoluk çocuktur boşver takma kafana,ben seviyom senin tarzını,kadir kıymet bilen temiz tertipli bir kızsın ,kıymetini bilen ,doğru dürüst insanlar çıksın inş karşına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oruçluysan bir de bu dua , tadından yenmez :) Amin ecmain

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Nenen zengin demek ki. Haydi yine iyisin. Benim rahmetlinin iki kat döşeği vardı.

      Sil
  8. Ne renkli bir blog mobilyadan kitaba bir çok fikir bir arada hele yeşil karyolaya bayıldım huzur içinde uykularınız olsun .

    YanıtlaSil
  9. Senin evin fotoğraftan bana bile huzur veriyor. Özlüyorum tek tabanca hallerimi..
    Halt yemeyin, beğenmiyorsaniz da edebiyle yorum yapın litfen :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çekemeyen anten taksın diyor ve seviyeyi iki basamak daha düşürüyorum ✌🏽 Kıskanıyorlar yeeeeaaaaaa

      Sil
  10. Yaaaaa tuba sizin blogu eşyaları gördükçe çıldırıyorum artık sokaktaki çöpe bile bakar oldum eşya meşya atarlar mazallah diye :) isteyincede kimse vermiyor kıymete biniyor en son sağı solu kollarken annemin karşı binasında oturan,evlerini b*k götüren erkek öğrencilerin evini gözüme kestirdim saolsun geçen hafta taşındılar da senin odandaki berjerin aynısından iki tane kaptım evi taşırken bırakmışlar ev sahibine çingenlik yaptım aldım çok şükür seneye kendi rezidansım olursa hemen kaplatacağım sen benim iştahımı kabartıyorsun eski eşya aşkım depreşiyor bloguna bakınca güzel rezidansında muhteşem odanda mutluluklar dilerim birde yatak odandaki ahşap şifonyer dolap yeni galiba onu nerden aldın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu antika sevdası insanı öyle bir yüzsüz esiyor ki, hakkında ne söyleyecekleri umrunda olmuyor, çingeneliğin dibine vuruyorsun. Adana'da olsan ben evimde fazlaya çıkarıp depoya indirdiğim koltuklarımı masa sandalyelerimi karyola başlığımı falan sana verirdim. Depoyu bekliyor öyle. Konu komşuya isteyen götürsün diyorum, kimse beğenip almıyor. Herkes bizim gibi eskiye rağbet etmiyor. Kahverengi şifonyer evime iki sene önce katıldı. Öğrencilere hizmet veren bir ikinci el mobilyacıdan öğrenciyim diyerek, 50 liraya aldım. Mersin'de buldum. Kuzenimin evine taşıttım. Oradan da bir ara Adana'ya gelen bir arkadaşa rica edip getirttim. Benim eşyalarımı değerli yapan ne markaları ne yaşları. Onları değerli yapan, uğurlarında harcadığım emekler. Kendi rezidansın olur inşallah en kısa zamanda. Her Türk kadını, aileden ve erkekten bağımsız bir hayat kurabilmeli. Bunun tadı en candan baba evinde, en zengin koca evinde yok

      Sil
  11. Artık yüzsüz oldum inan umursamıyorum o an eşya benim olsunda ne derseler desinler modunda oluyorum ahh keşke adanada olabilsem inan seve seve alırdım eşyalarını seve sevede kullanırdım ve dediğin gibi eşyaları değerli yapan uğruna harcanan emek inşallah bende kendi rezidansımın tadını çıkarırım bir gün inşallahhhh!belli olmaz bir gün ziyarete gelirmişim adanayı eşyaları yükleyip götürürmüşüm olur mu olur valla :)şifonyerinede bayıldım 50 liraya aldın demek süper süper süper bayıldım...güle güle kullan inşallah takipteyim seni hoşçakal :*

    YanıtlaSil
  12. Slm Tubacığım ... nasılsın...linkteki kaplatma fikirlerine bayıldım... tuğçe hanıma da fikir olur belki...

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1289263921083807&id=457094784300729

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperim Lamiss çok şükür Allah'a. Bunlara bayıldımmm

      Sil
  13. güzel evvv güzell göz güzell uğraşş güzel yürek... Bittim evine. İnsan bakarken heyecanlanıyor. Arkadaşlarıma bu sevdamı söylediğimde benim gibi tepkiler alamıyorum yıllardır gelin gezelim diyorum bazen bişey çıkıyo yada istemiyorlar mı nedir olmuyor tek de gezilmiyor ya :( keşke istanbullarda olsaydın .antika sevdalılığını bence işe dökmelisin kullanmadığın birikimlerini değerlendir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşasam, seninle çılgınca eskicileri gezerdik. Ucuza bir şey bulunca çığlık atar sarılırdık :D Eskilerimi annemlerin yayla evine falan götürüyorum. Komşulara veriyorum, deniz evlerine götürüyorlar falan. Ticaret inan bana göre değil. 3 kuruş için, kaba insanlarla muhattap olamam. Parayı Münir Özkul gibi suratına çarpıveririm :D Maaşlı işim olmasa aç kalırdım herhalde. Üniversitede Avon satmışlığım bile yok

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm